enige tips????

Hallo Esther

mijn naam is Linda en ik ben moeder van drie kindjes en zwanger van de vierde, ook ik heb wel enige ervaring met huil periodes van de pasgeborenen.
Ik heb zware bevallingen gehad maar ook hele snelle. Dat was niet alleen onprettig voor mij maar ook voor de baby kan dat erg lastig zijn, en met de bevalling kan een baby heel makkelijk een blokkade op lopen binnen in het lijfje of wel door de draaiing of wel door het uittrekken met de bevalling of door een navelomstrengeling of wat dan ook. Ik ben met mijn kindjes naar een ostheopaat gegaan en die heeft ze in 1 of 2 behandelingen van hun ongemakken af kunnen helpen en ik kreeg echt veel tevredener kindjes terug.
Ik heb dit advies als veel gegeven in mijn omgeving en veel mensen zijn ook gegaan met hun kinderen en ik heb nog nooit negative reacties gekregen maar alleen maar positive en ik moet zeggen dat het heerlijk is als iemand zo gemakkelijk geholpen kan worden.
Misschien is het voor jou ook iets om eens te proberen.Heel veel succes,
Liefs Linda
35wk4d

Hallo hallo,

Mijn bevalling is inmiddels alweer bijna 14 maanden geleden, maar ik wil evengoed even reageren. Mijn zoontje was heel klein bij zijn geboorte net 4 pond, en nadat hij mee mocht uit het ziekenhuis, heeft onze man alleen maar liggen krijsen dag in dag uit. Toen ik na 4 weken weer op controle moest komen schrok de kinderarts zo erg hiervan dat onze kleine man direct werd opgenomen. Daar waren ze begonnen met inbakeren en hij kreeg een strak dagschema. Dit heb ik thuis allemaal voortgezet en dat ging ontzettend goed. Mijn mannetje is een heel vrolijk ventje geworden dat nu bijna nooit meer huilt. ik heb dus heel veel baat gehad met het inbakeren. Het was echt een zielig gezicht maar hij vond het ook fijn. Succes

Terug
Bovenaan