Enkele dagen voor de bevalling maar nog geen teken van bevalling...

Ik voelde me de dag voor d ebevalling niet hrlemaal lekker. Geen zin om te eten, smaakte allemaal niet en mijn lichaam werkte alles wat erin kwam ook zo snel mogelijk er weer uit. Hele tijd darmkrampen omdat ik diarree had...ik ging heel laat slapen maar zat de hele avond eigenlijk al niet lekker. Toen zei ik nog ik heb een beetje last van mn buik, maar dat komt vast door mn darmen joh!
Ik ben naar bed gegaan en om 2 uur snachts werd ik wakker van 'oefen' weeën die niet meet weg gegaan zijn. Vanaf een uur of 4 gaan timen toen zaten er 5/6minuten tussen en smorgens de verloskundige gebeld met het bericht het voelt alsof ik vage weeën heb ofzo maar ik weet niet... Ik mocht direct komen en had toen 4 cm ontsluiting. Uiteindelijk heeft het nog tot het einde van de dag geduurd (half 12)
 
Dat zegt niks, je kan zomaar vanavond bevallen!

Mijn bevalling begon met 40.0 weken precies en ik had ook 0 voortekenen. Ineens begon het met breken van de vliezen en 12 uur later was m'n dochter er.

Collega van me was om 18:00 nog aan het stofzuigen, toen braken haar vliezen en om 21.00 is haar zoon geboren! Haha! Dus het zegt niets!!
 
Geen zorgen om maken.
Ik was op maandag (uitgerekende dag) bij de verloskundige. Alles zat nog potdicht. Verloskundige gaf aan dat het nog wel even kon duren.
Vanaf 1.30 uur diezelfde nacht weeën gehad en om 11.10 uur bevallen van een kerngezonde zoon.

De kleine komt wanneer hij/zij er klaar voor is.
 
Terug
Bovenaan