enkeltje naar de maan

die krijgt mijn man..
gister hadden we een feest van zijn werk, opening nieuwe gebouw.
Overdag fietstocht aansluitend buffet en feest.
Ik moest om 20:00 uur thuis zijn, omdat we geen oppas hadden.
Rond half 1 komt mijn man binnen (gebracht door iemand) dronken...op zich geen probleem moet ook een keer kunnen. Daar heb ik geen moeite mee, fijn als hij het leuk heeft gehad..maar de gevolgen..

Rond half 2 hoor ik gekots...en gekots...en gekots...mijn hele bed onder, de vloer, onder het bed...alles...

Nou kwaaier kun je mij dan ook echt niet krijgen ($*&@#(
Ik heb hem met zijn dronken kop alles laten opruimen, zover mogelijk...dus de brokken...heb zelf het bed afgehaald en in de machine gesmeten

ik ben naar boven vertrokken en bij Sam en Mick in bed gekropen en hem in die stank laten smoren...maar dan ben ik zo boos, dat ik niet kan slapen...en hij ligt al weer te snurken natuurlijk

Nu is het vaderdag...ik heb hier twee jongetjes beneden zitten met een kadootje wat ze goed verstopt hadden....en een vent boven die zich (HAHAHA, nu voel ik leed vermaak) niet lekker voelt
en dan komt de heks in mij boven...raam wagen wijdt open, dekens eraf (ik had het niet meer opgemaakt, dus hij lag op niks) gordijnen open en een emmer sop naast hem gezet...!!! Heel veel plezier schat..zeg ik er bij.
Onder het bed moet schoon, onder de kast..alles wat smerig is geworden.
Dit is je verrassing voor vaderdag...niks ontbijt...kots ruimen!

Voor het schoon is mag hij niet beneden komen.
Hij gaat nu steeds effe liggen, want ja..hij zal zich echt heel beroerd voelen, maar daar kan ik dan helemaal geen medelijden mee hebben. Dus af en toe loop ik naar boven en geef ik hem een zetje...

MIjn motto is nu toch echt..bij nacht een man...bij dag een man..

Mijn moeder is ook jarig, dus hij moet ook zo op verjaardag...dat zal tegenvallen.
Maar mijn moeder staat altijd voor ons klaar, dus hij moet daar gewoon leuk gaan doen!

Ik ga boven even kijken...of de geur al iets prettiger wordt...en mijn man ws steeds bleker....

Enne..morgen mag hij gerust weer het retourtje van de maan hoor...maar vandaag vind ik het heel prettig als hij daar even blijft.

Pascal

Groot gelijk! Ik zou hetzelfde doen! Mijn man heeft 3 regels: ik draag hem niet, ik ruim geen kots op en heb geen medelijden. 's avonds een vent, 's morgens ook een vent.

Sterkte vandaag! En hopelijk ruikt jullie slaapkamer weer een stuk frisser.

Groetjes,
mv tijs

Ohw...ik kan me zo goed voorstellen dat je dan zóó boos bent!
Goeie actie van die emmer sop! Maar ik denk dat een (verplicht) vaderdagontbijt hem ook niet vrolijker had gemaakt....was dus best wel een idee geweest...

Sneu voor Mick en Sam, maar die zullen er bij oma al geen erg meer in hebben denk ik.

Fijne dag nog verder!

Ellen mv Julian

hahaha...ik ben net zo'n heks...

zelf kan ik er niet zo goed tegen als manlief zat is geworden, snap de bedoeling er niet achter. zelf ben ik werkelijk nog nooit dronken   geweest en kan me dus niet indenken wat er de lol aan is om zoveel drank in je lichaam te laten lopen dat je kotsmisselijk op bed beland...(als je daar al uitkomt) je alles voelt draaien ed waardoor je alles uitkotst en waardoor je je de volgende dag net een te oude vaatdoek voelt.

dus ik geef je groot gelijk hahaha

groetjes Veronique

Oh wat verschrikkelijk!
Je hebt helemaal gelijk meid, maar ik denk dat ik hem juist WEL nog dat ontbijtje had gebracht... enkel om lekker te stangen met sinaasappelsap haha

Hoop voor je dat je slaapkamer weer fris en fruitig is voor je er straks instapt en je man zn oogjes weer heeft geopend en zich bedacht heeft dit niet nog eens te laten gebeuren

Succes

hahaha
wat een verhaal zeg!
helaas   komt hier soms ook het een en ander voor uit je verhaal
mannen...en net wat je zegt dan moet hij de volgende dag geen mietje wezen,maar wij zitten altijd weer met de gebakken peren
succes ermee,groetjes natalie.

mmm ik zou ook flink de pest in hebben zeg! goed van je dat je m lekker in zijn kots gaat hebt laten koken whahahahahahaha

hoe is het nu, is hij de verjaardag van je moeder een beetje doorgekomen of zag hij toch verdacht groen??

groetjes Jenneke

Terug
Bovenaan