enkeltje naar de maan

Ik heb het in mijn vorige relatie ook meegemaakt en ik ben toen zóooo kwaad geworden!!! Idd,.. beddengoed snel in de machine gesmeten en hem verrot gescholden toen hij boven de wc hing te kotsen!! Wat was dat ontzettend goor!

Maar ik had hem dan ook van te voren gevraagd om op de bank te gaan slapen omdat hij zich zo slecht voelde maar dat deed hij dus niet. Gevolg; bed én ik onder,.. en dan nog een kotsspoor richting wc. Ik had hem een hak in z'n rug gezet  dus hij was er zo haha..  We hadden destijds vloerbedekking op slaapkamer, dus hel!

Ik natuurlijk daarna in de huiskamer op de bank gaan liggen en meneer in bed die na 5 min alweer sliep. Ik heb door dat (en meerdere) voorval(-en) een hekel gekregen aan dronken mannen. Aangeschoten alé, maar écht dronken,.. pff.. Kan er niet zo  goed (meer)  mee omgaan.

Ik had dan ook enkeltje maan gegeven en stiekem de lampen laten van zijn raket aan laten staan

Sterkte!!

Esmé mv Kay

zal nog even verslag uitbrengen van de rest van de dag..
Moet ik eerst zeggen dat mijn man dus gewoon ook niet tegen drank kan...teveel drank dan he....normaal drinkt hij een paar biertjes op een feestje en is hij gewoon gezellig
maar dan zo'n groot feest, met een band,  met gratis bier, teveel mensen die dus steeds een biertje in je hand drukken...dan gaat het gewoon niet goed komen met mijn mannetje...
Gelukkig gebeurd dit hooguit 1  keer per jaar....maar in de familie is dit wel bekend...
haha, dus daar deed ik mijn voordeel mee zondag!

De hele dag heeft meneer in zijn bed door gebracht, ziek!
Kotsen niet meer, maar ziek, zwak en misselijk
Ik heb hem naar de zolder verbannen, want nogmaals..ik kan hier weinig medelijden bij krijgen en wordt een heks in mijn benadering naar hem toe. Ik kan hem dan dus beter niet zien.

De kinderen uitgelegd dat Papa echt niet ziek was (ze vonden het zielig dat hij niet op de bank mocht liggen.....) maar dat hij teveel biertjes had gedronken...
Mick vroeg "is Papa dan verdronken" ...haha...(dronken dus)

En de rest van de dag geen aandacht gegeven.
Om half 4 ben ik naar mijn moeder gegaan. Hem de mededeling gegeven dat ik weg ging en als hij niet het fatsoen had om alsnog te komen hij dan echt ruzie met mij kreeg....

De hele familie vroeg natuurlijk waar hij was...ik eerst niks gezegd,.....maar ja...mijn zus had de oppas gisteren en raadde al snel...oh, hij heeft natuurlijk een kater waar je U tegen zegt....

Om half 6 kwam hij binnen! (gelukkig wel) en zo'n 20 man riep in koor...

BIERTJE???????????????

whahaha....geweldig toch!

Maar vandaag is hij gewoon weer lief hoor en nogmaals dit gebeurd hooguit 1x per jaar dus het is hem vergeven....

groetjesssssssss

ha ha ha ha, wat een verhaal!!
Nou, die van mij is ook 1x per jaar goed bezopen en ik moet er altijd om lachen. Zo zielig als dat ze dan kunnen zijn, vooral de volgende dag hi hi hi hi.

Nou, je pakt m goed aan, ha ha ha ha

liefs
di silva

Hahaha, ik sluit me bij Nelleke aan!

Ennuh...gaat die heks nu weer weg  of vraagt ze volgend jaar een dag voor vaderdag of hij nu wel een leuke vaderdag wil hebben of weer net zo een als vorig jaar?

Dat zou ik namelijk doen, maar gelukkig is dat hier niet nodig. Heb dit in de bijna 20 jaar () dat we samen zijn nog nooit mee hoeven maken.

En erg grappig ook dat de hele familie riep: Biertje??!! Hahahaha!

Fijn dat de rust is terug gekeerd bij jullie.

Groetjes,
Ellen mv Julian

ja hoor, het heksje is weer keurig op haar bezemsteel weggevlogen

heb ik vanmorgen wel een smerig plaatje van kots naar zijn werkmail gestuurd...dat kan ik dan toch niet laten  vind het leuk om hem dan een beetje te pesten....

maar heb net heel lief een nieuwe mobiel voor hem besteld..dus je ziet...ik kan ook zo mak zijn als een lammetje

Terug
Bovenaan