Enorm cliché maar eh...goede voornemens????

Ik kan me nog herinneren dat ik vorig jaar op dit forum mezelf had voorgenomen om meer tijd voor mezelf vrij te maken en om serieus wat kilo's kwijt te raken.
Oke, iets meer tijd heb ik wel omdat Roos naar school gaat en Linde ouder en makkelijker wordt en die kilo's........het zijn absoluut minder dan vorig jaar maar nog veel te veel.
Maar goed niet serieus genoeg aan gewerkt dus....met dit voornemen ga ik 2008 in.
Ik baal van mijn lijf, en met de bruiloft van mijn broertje in het vooruitzicht goede redenen om eraan te gaan werken.
Ik geloof erin dat ik  veel lekkerder in mijn vel zit met wat maatjes minder dus.....een nadeel, ik vind dat ik nu  wel wat lekkere dingen mag hebben omdat het in januari afgelopen is....niet heel slim, gelukkig nog maar een paar dagen hihihihihi................
Dus hebben jullie je voornemens van vorig jaar waar kunnen maken en wat zijn ze voor 2008????
Ik vind goede voornemens wel een beetje onzin hoor, maar doe er iedere keer toch weer vrolijk aan mee.......

liefs Daniëlle.

Nog meer cliche hahaha maar afvallen , aan de sonja bakker...
voor de rest ... vechten voor mijn vriend zijn kinderen, dat die bij ons komen wonen, daar gaan we voor!
hopen dat het gaat lukken?

liefs sandra

Tja, die kilo's hè. Blijft toch elk jaar weer een struikelpunt. Andere goede voornemens kunnen elk moment van het jaar gerealiseerd worden.

groetjes,
Nelly.

Ik heb twee goede voornemens voor 2008.  Het eerste voornemen  is om de laatste 5 kilo van de totaal te halen 20 kilo gewichtsverlies kwijt te raken en dat gaat me lukken, samen met Sonja. De eerste 15 gingen als een trein dus dan is dit nog een peuleschilletje.....

En mijn tweede en meest speciale voornemen is de relatie met mijn prille nieuwe liefde uitbouwen en bekijken of we het samen op de lange termijn leuk kunnen krijgen/houden......Spannend maar wel superleuk.....Ik ben er klaar voor.....kom maar op 2008 !!!!!!!!!!!

Groetjes Fonske.

ik heb 1 goed voornemen: een baan dichterbij huis zoeken. Lukt het niet, no problem want heb nu een superleuke baan maar begin na ruim 3 jaar de reisafstand echt zat te worden...

liefs Jenneke mv Ivar

Ik besef me de laatste tijd zo dat ik zo gelukkig ben met m'n familie. Wat een wonder dat we in gezondheid en harmonie leven. Dus ik wil heel graag komend jaar wat meer aandacht besteden aan m'n familie. Ik hou ontzettend veel van ze.

Verder gaat het allemaal best wel aardig. Ik ben erg tevreden. Dus dat ga ik voortzetten komend jaar.

O ja, en ik ga de sfeer hier en daar wat oppimpen. Met een positieve instelling kan je andere mensen aansteken. En dat is precies wat ik ga doen! Een gezelligere wereld, begint bij jezelf!

Liefs Nelleke

Hmmm... ik roep ik elk jaar weer dat ik er niet aan mee doe, maar toch ga je aan het begin van zo'n jaar weer bedenken wat je hebt en wilt houden, en wat je anders wilt doen. Ik wil dit jaar ten eerste bevallen van nóg een gezonde dochter en daar enorm van gaan genieten, en meer tijd besteden aan mijn gezinnetje. We zijn vaak bezig met van alles en nog wat en doen niet vaak genoeg hele gewone, leuke dingen zoals een wandeling maken als het mooi weer is of een keertje naar de kinderboerderij ofzo.

Ook wil ik m'n sieraden-handeltje (ik maak en verkoop sieraden via internet) levend proberen te houden; sinds Isis er is heb ik er veel minder tijd voor (néém ik er minder tijd voor) en ik ben bang dat het met een tweede kleintje erbij helemaal op z'n gat gaat en dat wil ik niet!

En ten derde; ik was voordat ik weer zwanger werd net weer een beetje "in model"  aan het komen, dus daar wil ik straks weer voor gaan. Even afwachten hoe het gaat lopen met de bv (ik heb een borstverkleining ondergaan en daardoor lukte het bij Isis niet, dus ik ga het nu weer proberen maar de kans is groot dat het weer niet lukt), en daarna maar weer goed opletten dus! Hier geen Sonja Bakker, heel fijn dat veel mensen er baat bij hebben maar ik ben allergisch voor 't mens...

Hihi, dat bedoel ik, toch nog een hele waslijst...

Groetjes,
Myrna

Hoi hoi,

Hmmm...goede voornemens,met afvallen ben ik al heel fanatiek   bezig en dat ga ik in 2008 nog mee door.En verder ben ik eigenlijk heel tevreden en wil ik eigenlijk het voorbeeld van Nelleke volgen....wat een mooie gedachte om andere mensen met positiviteit aan te steken.Nou Nelleke nummero uno heb je al en het is nog niet eens 2008!

Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan