Enorm cliché maar eh...goede voornemens????

Ieder jaar heb ik hetzelfde voornemen,Stoppen met roken.
Maar dit jaar doe ik  daar even niet aan mee.
Mijn goede voornemen voor 2008 is om niet meer te blijven treuren om dingen die niet gaan zoals ik het graag wil,en waarschijnlijk ook nooit zo zullen gaan,en dat los te laten.
Om  die dingen te accepteren zoals ze zijn en gewoon te genieten van de dingen die ik wél heb,een lieve man en twee heerlijke kids!
Groetjes Tanja

Goede voornemens voor 2008:

* afvallen (nu echt, en volhouden)
* huis schilderen
* meer aan mezelf denken
* heel veel leuke dingen met Tess doen

Nou ik denk dat dit wel genoeg is voor een jaar.

Liefs Nanda

Hier gaat 2 januari de snoeppot op slot en wordt er 1 koekje gegeten 's middags en verders enkel drie maaltijden en veel drinken.
En we gaan heel heel heel veen genieten van ons nieuwe huis

De drie G's: Gezond, Gezin, Genieten.

Als ik die drie maar altijd na zal streven, dan kan mijn jaar niet stuk.

jeetje, wel goed om even bij stil te staan... ik was al begonnen maar ga vooral verder met het luisteren naar mezelf!!! Intuïtieve ontwikkeling dus. Ook luisteren naar anderen speelt hierbij een rol. Ik moet zeggen dat het me al veel gebracht heeft en ik wil méér.
Daarnaast ga ik in januari eens serieus trainen voor de CPC op 15 maart. Daarvoor zal ik zeker moeten stoppen met drinken en andere ongezonde gewoontes dus dat slaat een heleboel vliegen in één klap.
Verder neem ik mij voor om vaker naar het zwembad te gaan met Stijn.

Voor morgen, fijne avond allemaal en geniet met volle teugen van het komende jaar!
Ik wens iedereen heel veel succes met z’n voornemens, vertrouw erop dat je het kan!!!   Liefs

Ik doe niet aan goede voornemens, echt niet! Met mij kun je namelijk helemaal geen afspraken maken... En ik kan al helemaal geen afspraken met mezelf maken en laat staan nakomen, hahhaha!
Ik leef altijd een beetje zoals mijn haar zit: coupe oorlog meestal dus...
Wel probeer ik ongeacht de datum van het jaar minder te vreten. Maar met dank aan een mega zware beeb boven mijn spekzwoerd ben ik straks in januari gelijk al kilo's lichter!
Joepie, wat een begin, hahahha!

-X- Marieke

quote: toulouse reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-12-2007 14:08:36'));

Daarnaast ga ik in januari eens serieus trainen voor de CPC op 15 maart.

??? Ben ik blond als ik vraag wat de CPC is ???

Terug
Bovenaan