Enorm onrustig in bed

Vanaf wanneer is dat ongecontroleerde heen & weer gezwaai gestopt bij jullie kindjes? Onze dochter is volgende week 3 maanden & gaat echt te keer in bed. Ze vliegt nog net niet alle kanten op zeg maar haha. Dit komt omdat ze nog geen controle hebben over hun lijfje heb ik gelezen, maar het wordt toch wel een beetje vervelend. Ze is ontzettend moe maar slaat zichzelf steeds opnieuw weer wakker. Het lijkt net alsof ze ergens van schrikt steeds, haha.

Dit gaat overdag zo! & snachts komt er ook nog gekreun bij kijken, dus ze slaapt wel.. half.. denk ik.. maar is ook echt super onrustig en smorgens dus nog super moe. Lijkt me niet heel top voor haar nachtrust.

Ps. Inbakeren hebben we al geprobeerd, vind ze verschrikkelijk.

Ik heb de inbakerzak van Meyco geprobeerd & de PuckaBaby. Maar daar probeert ze zichzelf gewoon uit te wurmen. Ligt nu in een gewone slaapzak en dan ligt ze met dr handjes bij dr hoofd als ze uiteindelijk rustig slaapt. Dus kan me voorstellen als ze dat fijn vind slapen, dat het niet fijn is als ze "opgesloten" wordt. ?

Hoi,
Ja zeer herkenbaar! Inbakeren kon hier ook niet daar werd meneer woest van. Hij is 4mnd en zwaait nog steeds dus geen idee ? Puckababy werkte hier gelukkig wel

Heel herkenbaar! Onze zoon in inmiddels 1,5 en gaat ook nog steeds zijn bed door. Regelmatig een been met slaapzak of een arm buiten zn ledikantje. Inmiddels slaapt hij wel goed gelukkig, dus dat scheelt.

Mijn zoontje 7 maanden en vliegt ook alle kanten op, af en toe een huiltje of kreunen inderdaad maar als ik dat hoor ga ik niet naar hem toe en is het na een paar minuten over, ik heb wel het idee dat hij goed slaapt verder

Dankjewel voor jullie reacties. Had heeeel erg gehoopt dat dit snel over zou gaan, maar ben er bang voor als ik dit zo lees haha. Meestal slaapt ze er ook wel doorheen maar soms wordt ze er ook wakker van omdat ze haar speen uit haar mond slaat & weer opnieuw in slaap komen is dan zo lastig! Maargoed, het is dus normaal.. haha. ?

Die van mij sliep gewoon rustig
Ligt per kind denk
Slaap ze in een slaapzakje
Die kan je vast maken onder matras dat ze op der rug slaapt

Terug
Bovenaan