Enorm onrustig in bed

Ik zou voor een fedde en kees lakentje gaan! Werkte bij de eerste super en nu weer. Hij is nu bijna 6 maanden, maar is meteen rustig als je het dekentje dicht ritst

[quote quote=10471607]Ik zou voor een fedde en kees lakentje gaan! Werkte bij de eerste super en nu weer. Hij is nu bijna 6 maanden, maar is meteen rustig als je het dekentje dicht ritst[/quote]Ben het met pandalover eens. Mij dochter was ook mega onrustig in haar slaap ze heeft nu de slaapzak en het lakentje van feddekees wat een verschil. Ze slaapt nu veel beter en geen gemaaid meer met de armen. Het is echt een aanrader.

Ik heb ook de fedde en keer geprobeerd. Lakentje en slaapzak samen. Hij kroop er nog steeds onderuit en zijn armen wurmde die ook gewoon naar boven ?. Ja zelfs met lakentje en ritsen helemaal dicht..
Wil je verder niet ontmoedigen, maar hou er rekening mee dat het kan! Denk overigens wel dat het voor vele zal werken. Goede combinatie. Ook had ik moeite met het lakentje om het matras heen te doen. Zijn trouwens wel goede instructies, wij hebben volgens mij een dikker matras. Zal denk ik ook wel paar keer proberen zijn. 
Ik ben er mee gestopt omdat mijn zoontje niet veel aan heeft, maar ook vanwege het warme weer. Denk daar ook even aan. Het lakentje is 0,5 en slaapzak 0,3 TOG :) 

Terug
Bovenaan