Enorm onzeker

Ik herken je verhaal helemaal. Ik had precies hetzelfde bij mijn eerste. Ik had zelfs de gedachte"hoe kan ik ooit een moeder worden en kan ik wel van dit kind houden?" Tegen de bevalling zag ik vreselijk op!
Mijn oudste lag ook verkeerd, maar als het eenmaal zover is en de weeen beginnen, dan komt er een gevoel in je naar boven. Je geeft je over! Uiteindelijk bij mij een spoedkeizersnede gedaan, maar dat was prima te doen en toen ik de kleine eenmaal zag was ik meteen een moeder.
Dit gaat vanzelf en dat zijn je krachten van moeder natuur!

Voor mij ook de eerste en ik heb het er ook niet echt op....
Weet niet of ik de pijn aankan zeg maar. Heb spastische darmen en als ik daar veel last van heb val ik weleens flauw. Nu ben ik natuurlijk bang dat ik met de bevalling ook flauw val.
Heb wel een cursus gevolgd en daar wel ademtechnieken enzo geleerd dus dat geeft me wel rust. En idd het moet er toch uit. Iemand anders kan het ook dus waarom ik dan niet.....

ja joh weetje voor de pijn ben kniet echt bang. je pijngrens word steeds hoger de pijn komt vaak niet in een keer heel erg hoor. en als je in zh beval kan je natuurlijk ook pijnstilling krijgen.

Terug
Bovenaan