Enorm veel afscheiding; teken zwangerschap?

<p>Dag allen,</p><p style="text-align: left;">Ik ben nu een halfjaar gestopt met de pil en ben helaas nog niet helemaal regelmatig ongesteld. Laatste 2 cyclussen waren resp. 31 & 38 dagen. Achteraf gezien kan ik goed terug redeneren wanneer mijn ovulatie was en welke symptomen ik had, alleen is het op het moment zelf altijd gissen van is het nou wel/niet gebeurd. Zo ook nu.. Ik zit nu op dag 27 en heb 2 weken geleden alle symptomen van een ovulatie gehad. Ik heb alleen sinds gisternacht (en dus ook gisteren overdag, vannacht en vandaag) énorm veel last van afscheiding, het komt er echt met sloten uit :-O (sorry wanneer het TMI is). Vannacht werd ik gewoon wakker van de nattigheid, ook vandaag heb ik continu nat ondergoed en heb ik soms gevoel gewoon dat ik ongesteld ben. Als ik ovuleer, verlies ik wel altijd meer slijm dan normaal en merk ik dat ook maar dit is echt absurd. Kan dit een teken van zwangerschap zijn? Zijn er meer vrouwen die dit ook gehad hebben en toen zwanger bleken? Of denken jullie dat ik nu mijn ovulatie heb gehad? (En dan weer rond cycluslengte 38 uit kom; Vorige keer had ik rond dag 25 mijn eisprong ook namelijk) Ik weet dat alleen testen de oplossing geeft, maar ik wil daar nog even mee wachten aangezien ik de kans (indien positief) over een aantal dagen groter acht en ik bang ben voor teleurstelling. Doordat ik dus nog niet regelmatig ben weet ik niet precies wanneer mijn NOD is. Ovulatie testen wil ik vanaf de volgende cyclus gaan gebruiken.</p>
 
Hoi,Oei spannend. Kan allebei. Meer afscheiding bij zwangerschap of meer afscheiding rond eisprong. Rond mn eisprong was t heel rekbaar en doorzichtig. Ik had ook meer afscheiding rond nod. Was wat witter en dikker. Je lijf is na stoppen ook nog wat zoekende maakt inschatten moeilijk.  Wacht t nog even af en haal een testje. Hoop voor je dat t raak is!  Grtjs nvn
 
Lastig te zeggen alleen een  testje kan je meer vertellen.Mijn afscheiding  toen ik nog niet of net  wist dat ik zwanger was was helder en dun. Ook net of ik in mn broek had geplast.  Succes ?
 
Normaal gesproken heb ik altijd wat meer afscheiding als mijn menstruatie naderd. Ik had nu juist helemaal geen afscheiding. Hieraan herkende ik dat ik zwanger was. Nu 9 weken zwanger. 
 
Ik had een donderdag middag en  avond echt een flinke klodder afscheiding.. had ik nooit gehad. Die maandag erop een positieve test in handen..
 
Idem dito bij mij. Voordat ik wist dat ik zwanger was in de week ervoor 2 of 3 keer veel witte afscheiding. Voor mij dus wel een teken van zwangerschap:)Nu ik zwanger ben is het waterig en dun. Soms ineens loopt het eruit...
 
Oké kan dus beide kanten op. Merendeel klinkt positief haha. Ik kijk het even aan, als ik nog niet ongesteld ben doe ik zondag wel een test.. is die negatief dan is het waarschijnlijk toch mijn ovulatie afgelopen dagen :-( dan moet ik nog even langer wachten op mijn NOD. we gaan het zien. Bedankt allemaal!
 
Koop anders voor de zekerheid een ovulatietest en maak het nog even gezellig deze dagen :). Kan geen kwaad toch? Ik had net als iemand hierboven helemaal geen afscheiding. (Ben nu 25 wk) Echt iedereen is anders, echt hopeloos als je antwoorden wil. Succes! Ik hoop het voor je!Susanne
 
Terug
Bovenaan