Enorm veel afscheiding; teken zwangerschap?

Haha het is wel grappig maar eigenlijk ook weer niet. Ik lees al deze berichten nu achter elkaar en de antwoorden variëren echt van absoluut wel tot absoluut niet. Geen touw aan vast te knopen dus.. alleen een test wijst echt iets uit, mja als die nu ook iets anders zegt dan je lichaam?Pfff ik heb me 20 jaar verheugd op dit moment, maar het is alles behalve wat ik verwachtte! 
 
Nou ik heb vanochtend een test gedaan en deze was zo negatief als maar kan.. afgelopen 2 dagen enorme vloedgolven gehad aan afscheiding (Nu ook rekbaar slijm) dus ik kan bijna met zekerheid zeggen dat ik 1 van afgelopen dagen mijn ovulatie heb gehad. Deze symptomen (eerst enorm veel waterige afscheiding, gevolgd door ineens veel rekbaar slijm een aantal dagen) heb ik altijd zo'n 2 weken voor mijn menstruatie en duiden dus op een ovulatie. Zit ik dus weer op een cyclus van zo'n 38 dagen. Heb afgelopen week 4x geklust dus ben benieuwd.. ;-) NOD dus over zo'n 1.5 week. Als het nu niet raak is, ga ik sowieso ovulatie testen gebruiken. Dit maakt me zo onzeker, blegh haha.Minty  wat bedoel je met heb 20 haar gewacht en het is alles behalve wat ik verwachtte? :)
 
Terug
Bovenaan