Enorme borsten... hoe lang gaat dat duren?

Hallo allemaal,

Ik weet dat grotere borsten erbij horen als je zwanger bent, maar ik heb normaal gesproken al een E cup terwijl ik een normaal postuur heb. Nu met 18 weken zwangerschap is mijn BH met F cup al aan de krappe kant. Moet ik nou echt naar de winkel voor een 75 G ?? En dan de belasting voor mijn rug, dat merk ik nu al en ik heb nog tot oktober te gaan! (en vind dan ook nog maar eens een bikini...)

Ik heb trouwens wel zwangerschapsbh's gepast, maar die bieden veel te weinig steun.

Hoe lang duurt het voordat na de bevalling je borsten weer terug zijn naar hun oude maat?

 
Tja, of we ooit weer in onze oude maat terug komen blijft een vraag. je borsten veranderen vaak permanent van vorm en volume.
Ik ben ook een E-cupper en de mijne zijn ook fors dikker geworden en doordat ik ook qua vet wat ben toegenomen moest ik  onherroepelijk aan een andere maat. Ik heb me laten opmeten in een goede lingerie winkel en ik vreesde het ergste maar ik ben van E75 naar E80 gegaan. Als je omtrek groter wordt, wordt ook de cup dieper. Na de bevalling zullen je borsten  waarschijnlijk voor nog een verrassing zorgen: ze worden noooog groter.

Nu hoef je niet meer zo bang te zijn dat je nog veelverder groeit in je zwschap. Ik heb tot 20 weken gewacht en ben toen nieuwe gaan kopen. Geen zwangerschapsBH's trouwens, maar gewoon degelijke stevige. Ik vind het principe zwschap BH echt onzin.

succes met het borstenleed hihi
xxx Annette
 
Hallo!

Ik herken het helemaal, helaas......... Ik had altijd een 85D en nu dus een 85F . Al na een paar weken ben ik grotere bh's gaan kopen, maar ik kon na een tijdje niet meer tegen die beugels. Ik heb nu 2 voedingsbh's van het merk Anita, erg prijzig (€57) maar ze zitten fantastisch! Ik had zelf niet genoeg steun aan gewone bh's, maar ook de meegroei/zwamngerschapsbh's zaten niet prettig.
Ik hoop ook dat ze na de bevalling en borstvoeding weer een beetje in "normale" proporties komen!
Groetjes,

Nathalie MS (21w+4)
 
Hallo mama's en as. mama's,

Ook bij mij zijn mijn borsten hard en snel gegroeid deze 2e zwangerschap.
De vorige keer had ik al DD en ze werden toen pas groter toen ik borstvoeding
begon te geven. Volgens mij had ik toen ook F. Nadat ik met de BV was gestopt
en uiteindelijk nog eens 10 kg. was afgevallen (en op mijn oude gewicht terug was,
na ca. 1 jaar) had ik ineens cup D. Ik vond het niet zo heel erg, de vorm en volume
waren nog wel goed, dus geen klagen.
Nu, bij mijn 2e zwangerschap, 4 jaar later, zijn mijn borsten vrijwel meteen in het
begin weer van D naar DD gegroeid. Ben benieuwd of dat straks weer na de bevalling en na de strijd der kilo's weer naar een cup D zal gaan, ik hoop het wel (en dat ze niet al te veel gaan hangen.....).
Afwachten maar, veel anders kunnen we niet doen. Blijven toch mooie (melk)apparaatjes toch?? (en mijn man vindt ze nu nog mooier dan ze al waren )
Succes allemaal,
Marlo
 
Hallo allemaal,

 ik herken het probleem. Ik heb van mezelf tot mijn eerste zwangerschap een E-cup gehad. Aan het einde droeg ik beha's maat F. Ongeveer een jaar na de bevalling zat ik op een D-cup. Ook nu groeien ze enorm, maar ze hebben nu wel steun aan mijn dikke buik, want ik heb het idee dat ze daar op liggen.  Ach, het komt wel weer goed.

Groetjes van Marloes
 
Hier nog iemand met grote borsten.Ik ben nu zwanger van de derde en na elke zwangerschap is er ongeveer een cupmaat bijgekomen.Momenteel heb ik 80 G en ik hoop toch echt dat ze na de bevalling en borstvoeding slinken.
Ik draag nu voedingsbeha's van het merk Anita met beugel en die zitten goed.
Verder heb ik hetzelfde als Marloes.Ook mijn borsten steunen op mijn buik.
Ach dat zijn de laatste loodjes.

Groetjes Jes

 
hoi

mijn borsten zijjn ook enorm gegroeid. van c naar e.....

Ik vond het ook moeilijk om een bh te vinden die voldoende steun biedt. Ik heb er nu een van anita maternity. Echt een hele fijne met beugel. En extra steunband. Heb hem bij livera gekocht. Misschien ook wat voor jou?

liefs gridje
 
hoi



ik heb er ook last van.al had ik maar cup b en nu denk ik al een dikke c en ben pas 12wk en 3dg zwanger,dus ze zullen nog wel flink gaan groeien ben ik bang.op zich niet erg maar ze doen ontzettend pijn.maar ja is voor een goed doel maar het ergste komt als je net bevallen bent au. gr wendy
 
Terug
Bovenaan