Enorme borsten... hoe lang gaat dat duren?

Hoi,
Ik heb normaal een gewone b cup. Zelfs tijdens de zwangerschappen hoor, wel wat vollere borsten, maar ik draag alle drie de zwangerschappen dezelfde maat  bh's.
Onze oudste is van 1999, dus al even geleden zeg maar.
En zelfs na de bevalling vond ik ze gewoon vol, maar niet echt een andere maat..
Hoop nu straks na de derde ook weer gewoon uit te komen op mijn vertrouwde b cup..
Het hoeft  dus niet perse te veranderen zoals ik hier ook lees..
Ik vind het meevallen.
Wel duurt het ongeveer twee jaar na de bevalling voor je weer normale borsten overhoudt..bij mij dan..
Ze worden eerst weer zachter, en langzaam aan komt het weer goed..
hahah, wat een onderwerp he!
Groet R

Mazzelaars! Haha, ja misschien raar om te zeggen, maar wat een normale maten hebben jullie nog zeg!

Ik ben helaas gegroeid van cup E naar cup H of I geloof ik.
Bijna nergens te krijgen, maar wel vreselijk belangrijk. Beugels zitten echt niet lekker meer en gaan knellen.
Zowiezo, (en dat geldt niet voor mij alleen!) is het erg belangrijk goed passende BH's te dragen tijdens zwangerschap en ook erna. Te kleine BH's kunnen e.e.a. belemmeren bij de melkklieren in je borsten heb ik gehoord. En bovendien is het pijnlijk, want het gaat dan onder je borsten striemen.

Tipje voor grote maten: De winkel Naron in Breda heeft erg fijna BH's http://www.winkeltjes.net/naron/  
Overigens kun je hier ook online bestellen.
Ze hebben nog meer dan alleen deze zwangerschapslingerie, maar dan zul je echt naar de winkel moeten dacht ik.
Ook hebben ze hier badgoed in grotere maten.

Groetjes, Mir.

tijdens mijn eerste zwangerschap zijn mijn borsten echt enorm gegroeid , na de bevalling zijn ze nouwelijk kleiner geworden ik had eerst 80 b en nu heb ik al jaren 85 e 

mijn borsten zijn enorm gegroeid tijdens mijn eerste zwangerschap  en daarna nooit meer teruggekomen in hun oude maat . ik vind het heerlijk om van die grote borsten te hebben , kennelijk moest ik om grotere borsten te krijgen eerst een keer zwanger worden 

ik had nooit van die grote borsten , maar sinds ik zwanger ben zijn ze echt veel groter geworden
dat scheelt nu echt wel 3 maten ! ik had eerst een b en nu d , maar ook de omvangsmaat is 1 maat groter geworden
ik heb nu echt enorme borsten , en eigenlijk hoop ik dat ze na de borstvoedings periode niet weer helemaal naar het oude formaat terugkeren , maar bij de meeste vrouwen blijven de borsten na de eerste zwangerschap groter dan voorheen .

Terug
Bovenaan