Enorme honger

Hey meiden,

Ik heb een pak forte voeding gekocht en ook even gebeld met de informatielijn van het merk babyvoeding. Ik probeer nu eerst of Tim genoeg heeft als ik de flessen half/half maak, dus 180 water met 3 schepjes gewoon en 3 schepjes forte. Dat kan volgens Kruidvat (daar heb ik de voeding van) echt geen kwaad.

Heb Tim nu net een fles op die manier gegeven. Hij had hem binnen 20 minuten (met pauze erbij opgeteld) leeg en had nog honger. Zijn speentje wilde hij niet. Dus nog een klein flesje van 30 water met 1 schepje forte voeding gegeven. Die was ook snel leeg en toen wat het goed... hij was rustig, geen huilen meer en nu ligt hij te slapen.

Gr ingrid

@Ingrid, overal zeggen ze het toch weer anders. Vandaag bij de kinderarts geweest en die zegt gewoon je moederinstinct volgen, want jij weet het beste wat je kindje nodig heeft. Dus groot gelijk dat je het nu ook geprobeerd hebt en als Tim nog niet genoeg heeft, meng je de volgende 2 om 4. Het enige wat de knderarts zei was dat ze er wat lastiger ontlasting van kunnen hebben en dat er niet meer dan 2 dagen tussen de poepluiers mag zitten. Tjerk heeft daar geen last van en ik ben vandaag overgegaan naar 150 ml met 3 gewoon en 2 forte. (tenminste zijn laatste fles van vandaag)

Succes!

pascal is 5 weken en krijgt nog steeds 120 ml flesjes. wel krijgt hij nu nutrilon omneo ivm slecht kunnen poepen en krampjes hierdoor.
wijzelf hebben het idee dat pascal wel naar de 150 flessen kan qua "honger" hij meld zich vaak stipt om de 3 uur. en met 150 ml zou hij eigelijk langer met een fles toe moeten kunnen toch??
morgen voor t eerst naar t cb. ben erg benieuwd wat ze daar zeggen.

Terug
Bovenaan