Enorme huilbuien. Hebben jullie dat ook?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HERKENBAAR!!
Ik ben normaal gesproken een nuchtere niet huiler... Maarree sinds een week of 3 staan de sluizen open. Je voelt je in en in slecht maar weet niet waarom en kan alleen maar janken uit machteloosheid. Ik was ook erg onrustig door alles wat er nog gedaan moest worden in huis voor mijn gevoel. Ik heb toen samen met mijn man een lijstje gemaakt waarop we alles afturven en dat geeft meer rust en minder tranen.
Laat maar lopen hoor dat vocht! Gaat vanzelf weer over! Ik voel me inmiddels al beter. (morgen 26 weken)

lfs ing

Het is echt iets waar je niks aan kunt doen. Soms moet je gewoon even huilen zonder reden en als er wel een aanleiding is, dan is het meestal echt om niks bijzonders. Het lucht in ieder geval op en zolang je zelf weet dat het de hormonen zijn, helpt dat eigenlijk ook al een beetje.
Ik heb het zelf ook het meest gehad als ik in bed lag. Dan ben je moe en dan schieten de tranen helemaal snel in je ogen. Maar momenteel gaat het al weer een hele tijd goed.

Groetjes, Marisa

Hallo allemaal,

bedankt voor jullie lieve reacties. Zit ik weer met tranen in mijn ogen te lezen. Ik hoop echt dat het over gaat, want ik ben pas 32 weken en 4 dagen. Gisteravond waren mijn zoontjes superblij dat we gingen gourmetten, schiet ik weer vol. Zucht... Of bj bepaalde muziek... Ik word helemaal leip van de hormonen!!!

Veel liefs van Marloes

Terug
Bovenaan