<p>Hebben jullie ook zo’n last van enorme onzekerheid als je in een (goed) restaurant eet in het buitenland tijdens de zwangerschap?</p><p>Wij verblijven in een erg goed 4 sterrenhotel met goede keuken in Oostenrijk en als toetje kregen we pannenkoekjes met mango ragout en walnootijs. Ik dacht: moet kunnen. Toen we het kregen leek het enorm op acteur Suzette dis ik vroeg of er alcohol inzat. Dit vroegen ze na: “Nee, mevrouw, geen alcohol zit erin”. Dus ik nam een goede hap met flink wat saus, opeens een erg sterke smaak. Ik schrok en heb niks meer kunnen eten. Later nogmaals gevraagd, kwam de chef: “Mevrouw, er zit 0% alcohol in, 100% zeker.” Maar is het dan ook niet met alcohol bereid? Want wat was die scherpe smaak? “Mevrouw er zit echt geen alcohol in”. Zelfs mijn vriend moest het nogmaals vragen aan de receptie en hetzelfde antwoord en jog kan ik het noet loslaten.</p><p>Ik vind het echt heel moeilijk om in een restaurant goed te kunnen kiezen en alle risico’s uit te sluiten, omdat ik juist zo onzeker ben
</p>