Entertainment dreumes

[quote quote=10494399]Hij loopt nog niet, wel aan de meubels en karretje maar dat is het dan ook . Taakjes geven snapt hij ook nog niet, even geduld hebben dus ? Maar blij te horen dat het normaal is en niet dat ik wat fout doe hehe ?[/quote]
Die van mij is dit weekend pas los gaan lopen hoor. Tot 17 maanden ook kruipen en langs meubels. 
Maar zittend bij een tas boodschappen was ze al met 12 maanden heel gebiologeerd aan het uitpakken en aangeven enzo. Tijdens een huishoudelijke taak is er eigenlijk altijd wel iets dat ze kunnen ontdekken. Ik ben ook wat soepeler geworden. Dat ze mn keukenkastjes uitruimt terwijl ik de vaarwasser leeg haal vond ik mega irritant, schiet toch niet op?? Maar nu heb ik met 1 kastje een gedoogbeleid. De plastic bakjes mag ze naar hartelust uit de kast trekken, als dat betekent dat ik even een klus in de keuken kan doen. Ze snappen ook meer dan je denkt. Die van mij spreekt eigenlijk sinds 1 of 2 maanden pas zelf woorden waarin ze ze ook gericht gebruikt. Maar ze kon al veel eerder dingen begrijpen als: ga je haartjes maar kammen of geef de tomaatjes maar aan mamma. 
 
Herkenbaar!
Ik zat in die tijd veel op de grond. Speelgoed in een bak naast me. Op deze manier kon m’n meisje zich redelijk goed vermaken wanneer ik dichtbij haar zat
 
Och wij zijn dus niet de enige ;-)
Wij hebben een dreumes van 15 maanden en man wat is het zwaar. De hele dag jengelen. Niks is goed. Slaapjes overdag ook heel moeizaam. Hij is stik en stik moe maar wil zich echt niet toegeven aan de slaap.
Zijn op vakantie geweest maar zijn echt constant met hem bezig geweest. Nergens konden we naartoe.

altijd al een pittig kindje gehad dus wij vragen ons echt af wanneer het leuker wordt. Tuurlijk heeft hij ook goede momenten maar het jengelen en zeuren breekt echt op. 
Om ons heen lijken alle kinderen ook veel makkelijker. Dus ik denk dat wij echt een temperamentvol/hoogsensitief kindje hebben.

Een tweede? Ik durf het haast niet aan! 

 
Terug
Bovenaan