envelopjes schrijven

Nog niet, maar ga dinsdagochtend onze definitieve kaartjes bestellen (weer een eigen ontwerp en bleek nogal lastig..) en kan dan meteen de enveloppen meenemen. Weer een klusje erbij voor de komende weken..!   Schrijf ze!

Liefs,Marcia mv Puck en 34,4 zwanger

Hoi Marcia,

Schrijven ga ik dit keer niet. Heb het op stickers geprint. Lekker makkelijk voor straks om op de enveloppen te plakken. Zijn we snel klaar.

Gr. Corrie

Hoi hoi,

hier zijn de enveloppen al geschreven.
De kaartjes zijn klaar, hebben we foto's van de grote zus met mama's dikke buik.
Op een speciale manier, maar helemaal ons ding!
We hebben getwijfeld om ipv schrijven, stickers te nemen, maar dat verpeste in ons geval een beetje de enveloppe. Het is een crème-kleurige enveloppe en dan witte stickers, nee was niet zo mooi!
Dus vandaar maar geschreven... hihi.... Daar zijn we dus al vanaf !
Suikerbonen zijn bijna allemaal ingepakt, nog een beetje werk en we zijn rond!
We zijn supertevreden...

Liefs,
van ons...

ik wilde ook stickers doen, maar ben weer net zo handig op de computer... Had net utgevonden hoe t moest, dus druk aan t adressen invoeren stopte ie er ineens mee ttoen 1 stickervel volzat zeg maar, dus na zo'n 12 tot 16 adressen.

Leek me ook zo wat om alles apart op te slaan, dus maar weer opgegeven hahahahah

xx  

Nou.... ik moet het geboortekaartje nog bestellen... Dus schiet lekker op....
Probeer ik dinsdag te doen. Ik weet nu nog niet of ik zelf ga maken (wordt steeds afgekeurd door manlief) of bij de drukker hier (iets duurder...)

groetjes Maris

De enveloppen liggen hier klaar om geschreven te gaan worden..heb er alleen nog niet zo'n zin in...maar dat komt wel. Eind van de week zijn ze vast klaar.
We hebben ook nog even gelukkig!

Groetjes Annemiek (34,5wk)

Hi hi,

Komt allemaal dichtbij!!!

Ons kaartje wordt ontworpen door een goede kennis en ze zijn ermee bezig. Volgende week weer even kijken. Heb in Excel een mooi adressenbestandje gemaakt dus wil eigenlijk etiketten uitprinten ipv schrijven.
Nog 2 weken en dan heb ik verlof, wil dan de etiketten nog even geprint hebben in ieder geval. ;-)
Vandaag 32 weken dus kan nog wel denk ik.... Toch, toch?

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan