envelopjes schrijven

Bij de vorige 3 heb ik de envelopjes altijd zelf geschreven, vond ik ook erg leuk om te doen (ik ben ook altijd extreem vroeg met kerstkaartjes schrijven, puur omdat ik het leuk vind) maar deze keer hebben we de geboortekaartjes op geboortepost.nl besteld en daar heb je de mogelijkheid om ze via de site te laten versturen.
En aangezien ik het druk zat heb met mijn 3 draakjes  en ik lastig kan zitten ivm BI hebben we die mogelijkheid maar aangegrepen. Scheelt mij weer werk!

Hallo allemaal,

Wij hebben zelf kaartjes ontworpen en vrijdag gaan ze naar de drukkerij voor een proefdruk. Hopelijk krijg ik dan de enveloppen ook gelijk mee. Kan ik ze zelf nog gaan schrijven (vind het altijd wel leuk om dat soort dingen te doen) En dan heb ik dat ook alvast klaar liggen!!! Hoeven anderen het niet te doen voor mij

Suc6 met schrijven  hihi

Liefs Laura (36 wk en 2 dg)

hoi ik heb van de week eeen kaartje na de drukker gebracht die beld mij als de proef afdruk klaar is.de enevlopen zitten nog in het plastic die ga ik nog niet schrijven kan ik volgende week mischien wel eens mee beginnen. doei

Terug
Bovenaan