enveloppen besteld

Hey,

ik heb nu echt het gevoel dat alles zo verschrikkelijk dicht bij komt! Heb zojuist de enveloppen voor mijn geboortekaartjes besteld, zodat ik die alvast kan schrijven.
Hoeven alleen de kaartjes er nog in straks...

kraamzorg belde ook net, komen maandag langs om te controleren....

nog maar 6 weken... en dan heb ik de 40 gehaald!! dat betekend dat ik er al 34 heb gehad! Wat gaat het snel zeg!
Kan me nog niet voorstellen dat ik straks al die schopjes moet missen, en een kindje in mijn armen kan houden...

liefs,

T

Hey T,

Weer herkenbaar, ik heb vanmorgen prijsopgaves gevraagd bij 3 verschillende drukkerijen. Conculsie was niet veel prijsverschil, en we gaan voor de vriendelijkste drukkerij (aan de telefoon dan). Was net bij de verloskundige geweest, en de baby is begonnen met indalen :D:D:D

VOlgende keer krijg ik een echo om te kijken of ie helemaal ingedaald is :D

Pfff, 6 weken klinkt ook niet meer lang he, geniet maar van die laatste weekjes. Zelf moet ik iets meer dan 6 weekjes. Hoop eerlijk gezegd dat de baby besluit om iets eerder te komen. Zal de buik en het gevoel ook wel gaan missen denk ik, maar ik heb toch liever een kindje in mijn armen :D. Is voor papa ook leuker.

Enjoyyyyy

Liefs

Het komt nu dichtbij he :) Ik moet zelf ook nog 6 weekjes. Ik ga nu ook maar eens werk maken van de geboortekaartjes. Al wel bezig met het adressenbestand up to daten.

Ik ben benieuwd of mijn baby ook al aan het indalen is en of het netjes met het hoofdje naar beneden ligt. Ik heb zometeen controle bij de vk, dus dan zal ik het wel horen. Ook ben ik benieuwd naar een schatting van het geboortegewicht.

Morgen komen de meubels van de babykamer, van het weekend gaan we ze in elkaar zetten!! Leukkk!!

Nog 6 weekjes van de schopjes genieten en dan is het al zover echt spannend!!!

Liefs, Liselotte

he meiden, hier begint de twijfel, had al lang en breed een kaartje klaar, tot mijn vriend zei "he kunnen we niet met foto doen" Nu weet ik het echt niet meer. Ga de enveloppen niet zelf schrijven, maar stickers uitdraaien dat scheelt weer.

vanaf morgen ook nog 6 weken, ben zo benieuwd naar die kleine.

Men vriend zei gister "Ik wil die kleine zo graag ontmoeten weten hoe hij eruit ziet, denk er al de hele week over na" deed me super goed, wetend dat het voor hem ook reeel aan het worden is.
Toch anders de mannen van ons die voelen niet wat wij voelen, en dat gun ik die van mij zo.

liefs nath

Ik moet nog iets meer dan 8 weken en ik zal ook blij zijn als het kindje er is. Ik vind het er nu wel meer op aan komen ofzo, ik krijg er echt een beetje de kriebels van. Hoop dat alles goed komt.

Ik zal de schopjes en het gedraai enerzijds wel missen, maar vanavond ligt de kleine man volgens mij echt met gespreide armen en benen in mijn buik kunstjes te doen. Ik voel hem nu in mijn linkerlies en onder mijn rechterrib... het is de hele avond al 'feest' en het is soms gewoon echt pijnlijk!

Ik heb zo'n voorgevoel dat ik de 40 weken niet ga volmaken, maar dat komt vnl. doordat ik vorige week met de echo hoorde dat het kindje al 1950 gram was en dat het hoofdje zo groot was als bij 33 wkn, terwijl ik ruim 30 was. Dus als het zo doorgroeit zal het wellicht eerder komen. Kan ook een groeispurt zijn hoor. Maar goed, mijn gevoel zegt dat het eerder komt.

:)

sommige schoppen ga ik ook inderdaad niet missen :p maar gelukkig schopt mini bij mij meestal "gunstig", wat wil zeggen; niet pijnlijk.

mijn man begint ook steeds meer dingen over te nemen van me, en uit zichzelf te doen... het lijkt haast wel of hij ook soort van nesteldrang heeft... dingen gelijk opruimen enzo. normaal moet ik dat altijd vragen en n u gaat het uit zichzelf..

hij begint ook beetje zenuwachtig te worden :)

vind het nog steeds wel raar gevoel, dat ik straks mama ben...

Ik ook nog 6 weken, gister zei mijn man dat het nu wel heel erg dichtbij komt. Hij doet ook meer dingen in het huis, wij hebben gister de nieuwe koelkast samen schoongemaakt, zo romantisch bijna.

Vanavnd weer naar de vk, vrijdag moet ik naar het ziekenhuis voor een extra controle omdat mijn bloeddruk 145/100 was, de vk gaat vanavond uitleggen wat er dan gaat gebeuren, ik vind het wel spannend, hoor.

Wij moeten nog kaartjes uitzoeken maar zoals ik al eerder vertelde hebben we dat zo gedaan.

Ik dacht dat de schopjes minder zou worden maar ze zijn er nog steeds ondanks de kleinere ruimte. Nog genieten dus.

veel plezier vandaag
Marloes

Heeey Blossom,

Ik had ook een echo gehad met 29 weken en ene met 30 weken (pretecho's maar kindje lag niet goed ervoor). In die ene week tijd was mijn baby 400 gram gegroeid en het hoofdje lag toen ook op 33 weken. In totaal woog ie al 1750 gram. Maar was gisteren bij de VK, en die zei dat hij ietwat RUIM was, maar zeker niet TE groot.

Die baby's hebben nu een voor een de lichaamsdelen het groeien zeg maar, dus kan zijn dat de komende weken et hoofdje minder snel groeit dan armen en benen of andersom. Cool he? Ik dacht dat alles gelijk groeide....

Liefs

Terug
Bovenaan