enveloppen besteld

Truckerbabe, grappig van die nesteldrang bij je man. Ik zeg ook steeds dat mijn man het heeft, maar hij ontkent dit zelf natuurlijk!!

Hij is druk met poetsen en alles klaarmaken. En dat ZONDER dat ik hem hoef te dwingen hihi!

Ik heb de enveloppen ook al in huis hoor. Ik schrijf gewoon in etappes. Zo nu en dan een paar enveloppen. Dan is het leuk om er mee bezig te zijn en als ik het zat ben leg ik ze gewoon weg.

Ik ben nu 33 weken en heb al helemaal zin in alles wat komen gaat. Nog anderhalve week werken en dan lekker met verlof. Ben er echt aan toe.
Vannacht hooguit 4 uurtjes geslapen, dus jullie kunnen wel nagaan hoe charmant ik hier zit te zijn (niet dus!).

Ik begin het nu ook wel heel spannend te vinden... Morgen ben ik 36 weken zwanger, dus nog maar 4 te gaan! (hooguit 6 ;-) )
Wij hebben voor een jongetje en meisje heel verschillende kaartjes uitgezocht, dus ik kon de enveloppen nog niet meekrijgen. Ik heb stickeretiketten gekocht bij de HEMA en daar heb ik de adressen zelf opgeschreven. Hoeven we ze alleen nog maar op de enveloppen te plakken.

Hoi Heppy,

Grappig dat jij dat ook had, bij mij zei ze dat ze dat ze er echt niets zinnigs over kon zeggen o.b.v. een eenmalige meting. Ik maak me er ook geen zorgen over hoor, heeft ie straks wat extra's bij te zetten ;-)

Maar ik wist niet dat het groeien soms in etappes ging, leuk om te weten! Straks zie je ineens met de echo dat je baby buitengewoon grote voeten heeft, hahaha!!!

Voor mij geen enveloppen schrijven trouwens, lang leve Excel en etiketten!

@Elin83, spannend hoor, jij bent dan al redelijk snel aan de beurt! Ik bedoel, ik vind dat ik al ver ben, maar morgen 'nog maar' 32 weken... valt dus wel een beetje mee!

Ik zal over een paar weken hier wel het ene na het andere bericht krijgen dat jullie allemaal al bevallen zijn en dan kom ik er eind sept nog een keer achteraan! Ik beloof hierbij plechtig dat ik het forum 'alive' zal houden 'till the end' ;-)

Hihi Blossom, wat een prachtige belofte!!

Ach, wie weet pakt het allemaal heel anders uit, hoewel het voor Elin83 inderdaad echt al opschiet!

En wat betreft dat Excel, hoe digitaal ik ook op mijn werk ben, thuis ben ik wel wat ouderwertser ingesteld. Dan zie ik de charme nog in van het schrijven van enveloppen (dus....).

Als die van mij 2 weken later komt dan verwacht en die van jullie 2 weken eerder, dan zijn we alsnog tegelijk! We wachten het wel af. Die kleintjes komen toch wanneer ze er zelf klaar voor zijn!

Wijze woorden, Elin :)!! Ik ben vandaag 35 weken, dus ook lekker aftellen. Maar ook als onze kleine meid er is, kunnen we hier nog blijven kletsen, maar dan niet meer zoveel over dikke buiken, maar wel over kleine kindjes ;-)!!

Liefs

precies Maritd, en over de bevalling :p al onze super ervaringen delen (hoe makkelijk, vrijwel pijnloos en snel ;))

ik vind het ook leuk om de enveloppen te schrijven :) ben beetje ouderwets ingesteld denk ik...
zit er zelfs nog over te denken om mooi kleurtje pen te kopen dat erbij past :p

grappig he, dat mannen ook kunnen nestelen :p moet je ze natuurlijk niet vertellen, maar ik geniet er heerlijk van! leuk om eens dingen wat meer te kunnen delen, en soms zelfs afschuiven...

Liefs,

T

precies Maritd, en over de bevalling :p al onze super ervaringen delen (hoe makkelijk, vrijwel pijnloos en snel ;))

ik vind het ook leuk om de enveloppen te schrijven :) ben beetje ouderwets ingesteld denk ik...
zit er zelfs nog over te denken om mooi kleurtje pen te kopen dat erbij past :p

grappig he, dat mannen ook kunnen nestelen :p moet je ze natuurlijk niet vertellen, maar ik geniet er heerlijk van! leuk om eens dingen wat meer te kunnen delen, en soms zelfs afschuiven...

Liefs,

T

Terug
Bovenaan