Pffff nee, hou op zeg! Geboortekaartjes staan pas een stuk verder op ons lijstje, erg he?! We hebben sinds vandaag door dagelijks te strepen en te praten het aantal namen van 16 naar 3 terug weten te brengen (jongetje, meisje hebben we nog van de vorige keer) en daar ben ik al heel blij mee. Kamertje is zo goed als af, alleen nog de verwarming schuren en schilderen en gordijnen kopen en schilderijtjes afmaken (die maak ik zelf) en ophangen. O ja, en de commode omslepen, die staat nu nog bij Tijn op de kamer. Gelukkig hoefden we de meeste dingen alleen maar van de zolder te pakken, ze zijn nog niet zo ver opgeruimd na een jaar gelukkig. Af en toe krijg ik wel de kriebels hoor, van alle dingen die we nog moeten. Gelukkig hebben we nog ervaring van vorig jaar, toen waren we ook niet zo snel (maar volgens mij zijn we nu nog langzamer) en was ook alles op tijd op orde. Geeft me alleen zelf zo’n onrustig gevoel… Maar goed, het zal allemaal wel komen, belangrijkste is dat het kindje strakjes een warm welkom krijgt en een veilig nestje…
Liefs Natasja