Enveloppen liggen al klaar

Nee! Nog lang niet! Kaartjes moeten nog besteld worden.. en verder is het ook allemaal nog niet in orde hier.. Adressenlijst is wel bijna klaar om op etiketten geprint te worden..scheelt weer..

Oww wij hebben nog niet het kaartje uitgezocht.. van mij hoeven die dingen ook niet op dag 1 de deur uit hoor.
Eerst de kamer in orde maken en dus wat ik lees de vluchtkoffer haha

Oww wij hebben nog niet het kaartje uitgezocht.. van mij hoeven die dingen ook niet op dag 1 de deur uit hoor.
Eerst de kamer in orde maken en dus wat ik lees de vluchtkoffer haha

Wij hebben nog geeneens kaartjes uitgezocht. Dit willen we rond de 34 weken gaan doen. Dan heb ik verlof en hebben we daar de tijd voor.

Ik ben as zondag 31 weken, dus we hebben nog wel effe.

Aaahgg ik wordt helemaal nerveus van jullie!!

Ik heb nog niet eens geboortekaartjes besteld...ook zit de adreslijst van de vorige keer in onze gecrashde computer dus dat gaat lekker.

Ga er maar eens werk van maken, hahaha

heb toevallig gisteravond een opzet gemaakt voor het kaartje. Paar plaatjes van het net gejat. Eens zien of we morgen bij de copyshop of printshop kunnen vragen wat de prijzen zijn en of onze ideeën mogelijk zijn. Misschien kunnen ze een foto van de oudste met baby meeprinten...
Ben maandag a.s. 35 weken dus wil langzamerhand wel de boel een beetje klaar hebben. Nog een paar kleine dingetjes als badslang voor het badje, billendoekjes en zo en dan is het zo goed als klaar.
Misschien krijgen we de kaartjes van mijn ouders als kadootje. Weten anders ook niks te geven, ze doen trouwens ook al een 10-dagen mand.

Terug
Bovenaan