Enveloppen zijn geschreven

Hallo,

tis nix bijzonders hoor, maar wilde het gewoon ff melden.

De enveloppen vd geboortekaartjes zijn geschreven en al voorzien van een postzegel. DUS UKKIE KOMT D'R MAAR UIT!!!!! (Ben vandaag 37 weken en 6 dagen)....

Sorry voor het nutteloze verhaaltje :))

Liefs

Joyce

hihi, zo zie je maar wat belangrijk is op dit moment ;-)
Hartstikke goed joh dat je ze hebt geschreven! Is toch gewoon leuk om mee bezig te zijn?

Ik heb net het geboortekaartje nog even bekeken. Ik heb 'm zelf gemaakt en ben nog steeds heel tevreden over het resultaat! Zo leuk om zijn naam weer te zien staan...

Haha... Lekker is dat he!!
Heb ze ook al een tijdje liggen (ben vandaag 38+1). Net weer eentje geschreven voor het clubblad van de rasvereniging van onze hond. "Onze hond" schrijft regelmatig een stukje over zijn avonturen, en wij zijn altijd aanwezig bij de buitendagen. Maar de volgende is 19 september (ben de 15e uitgerekend) dus dan gaat een wandeling van 7 km door het bos, niet meer helemaal lukken. DUs heb een briefje geschreven, alsof mini alvast geboren is, over dat de hond toch even wilde laten weten waarom hij er niet was op de buitendag (met geboortekaartje :p).

Heb jij ook zoveel kaartjes om te versturen? ik heb er 59 geschreven, en zal vast nog wel mensen vergeten zijn...

59???? Ik heb er wel 125! Oh wat afschuwelijk!

Nou ja, wij hebben ook echt een grote familie ;-)

Ik heb lekker alle adressen op etiketten geprint, een paar moet ik nog handmatig schrijven, ga dat nu ook maar even doen, goed idee ;-)

Ben echt lekker dingetjes in orde aan het maken vandaag, heerlijk!

Bij mij zijn de etiketten ook al geprint en liggen op de tafel klaar om geplakt te worden met geboortezegel.. Mooi karweitje voor morgen overdag dan heb ik nog niets in de planning staan..

Ik heb rond de 100 geboortekaartjes, dus schrijven zag ik niet echt zitten..

Jeetje Blossom en Liselotte!! Ik snap wel dat jullie ze op een etiketje hebben afgedrukt!

Wat een hoop...

Ik denk dat ik ook niet boven de 60 uitkom hoor! Ik heb ook een heel grote familie, maar die zitten (gelukkig) niet te wachten op een kaartje van mij. Ik stuur alleen ooms en tantes en die moeten de neven, nichten, achter-achter-achterneven en nichten maar vertellen dat wij een kind hebben gekregen hahaha. Waarschijnlijk interesseren weinigen zich er maar voor. Sommige zullen zelfs hard moeten nadenken wie ik ben hihi.

hier ook alle enveloppen al vorige week geschreven. Overmorgen 38 weken :D

Blij dat alles geregeld is,zeker omdat ik veeeeeeeeel harde buiken heb, vooral vandaag......

Terug
Bovenaan