Enveloppen zijn geschreven

Moet de kaartjes nog bestellen, schaam me bijna om het te zeggen.. We hebben wel 'al' een kaartje uitgezocht, dus nu alleen nog even bestellen en een proefdruk laten maken van de tekst.

Enveloppen zullen dan volgende week wel komen, kan ik ook beginnen met schrijven. Bij de 1ste hebben we er ook zo'n 120 verstuurd, zullen we nu ook weer aan komen. Hebben we toendertijd trouwens ook gemerkt aan de kraamvisite, zat 5 maanden later nog cake met muisjes te eten. Je hoort vaak dat mensen bij een 2e (of 3e, 4e etc) kind niet meer allemaal komen. Zou ik niet erg vinden.. ;-)

haha... nou, als iedereen komt die tijdens mijn zwangerschap heeft gezegd dat ie komt...
Vooral collega's... Maar die krijgen niet allemaal een eigenste kaartje hoor: eentje naar het bedrijf vind ik voldoende :p
En inderdaad... Heb wel al mijn ooms en tante's een kaartje gestuurd, maar neven en nichten niet. Alleen diegene die ook op onze verjaardagen komen...

Liefs,

T

Ik bof maar dat wij niet zo'n uitgebreide familie hebben hahaha, Met 65 kaartjes zijn we klaar. We hebben er zelfs nog een paar reserve, die we waarschijnlijk bij onze goeie buren in gaan gooien hahaha....

Daarom die enveloppen waren zo geschreven hihi

x

Terug
Bovenaan