Er door heen zitten

Herkenbaar! Ook ons kindje heeft veel gekrijst. En hard ook. Zelfs nu huilt ze nog snel en veel (13 weken).
Iedereen om je heen zegt "ja baby's huilen nou eenmaal" of " gaat vanzelf over" en dan ook dingen als "heb je dat en dat al geprobeerd"... 
Trauma!

Heel herkenbaar. Ons zoontje heeft ook de eerste 3 maanden zoveel gehuild. Sinds we over zijn gestapt op koemelkvrije voeding is het een totaal ander kindje (wij hebben ook pro biotica gebruikt trouwens!) Hij lacht de hele dag en is echt een tevreden baby. Inmiddels is hij 7 maanden oud en kan zeggen dat ik pas sinds een aantal weken echt geniet. Het heeft echt tijd nodig om een plekje te krijgen en vergeet je hormonen niet ?. Monsters zijn het. Het enige cliché wat ik kan zeggen is, het komt echt goed! Het word ook steeds leuker allemaal en daardoor vervagen de eerste maanden op een of andere manier toch een beetje al zal je het nooit vergeten, het krijgt uiteindelijk wel een plekje.. ik heb er zelf professionele hulp voor gezocht. Wellicht kan het jou ook helpen? X

Terug
Bovenaan