Er gaat niets boven slagroom!

Want jawel Gabriël ligt nu alweer 1,5 uur in dromenland, in zijn bedje, zonder ingebakerd te zijn en hij heeft niet gespuugt :)

Mama's slagroom is dus echt wel de bom
 
hihi heerlijk he..fijn dat het zo goed gaat! Hopen dat dit zich doorzet en dat het inbakeren niet meer nodig is!!

hier hetzelfde...elise is echt een lekker dikkertje..(door de slagroom van mama) ze is inmiddels al 5,5 kilo...pfff t gaat zo snel
 
Wat heerlijk meis!! En wat goed dat je bij je eigen keuzes bent gebleven.

Hier ligt Lise ook net in haar bedje, nadat ze haar halve voeding terug heeft gegeven. Het kwam zelfs weer eens uit haar neus! Zojuist even een site gecheckt op symptomen van reflux :-( Ik weet het niet... Ze spuugt af en toe, maar wat me het meeste zorgen baart is dat ze zo onrustig drinkt en dat ze de afgelopen dagen steeds 'iets weg lijkt te slikken'; af en toe lijkt het zelfs of ze erin blijft. Herken je dat?

Goed sorry, dat zijn mijn zorgen even (gebeurde paar minuten geleden, dus zit even hoog ;-)). Ik ben in ieder geval super blij voor jullie!

Liefs!
 
Hier herkenning, vooral bij het erin blijven en het weer weg slikken.

Dood eng als je aan het voeden bent! Sara leek het zelfs af en toe te 'herkauwen'. Na het indikken van het eten met johannesboompit meel zijn die problemen grotendeels opgelost. Nu alleen last van enorme winderigheid, soms zelfs tot huilen aan toe bij de kleine meid.
 
hier hetzelfde. Quinthe drinkt al vanaf de geboorte erg snel en af en toe lijkt het indd alsof ze aan t herkauwen is. Afgelopn paar dagen aantal x flink overgegeven en ze trekt ook af en toe gezichtjes alsof er iets pijn doet. Op aanraden van consultatiebureau nu Nutriton gehaald en de laaste 3 flesjes blijven binnen.Vraag me ook af ze reflux heeft, woensdag naar CB en dan nog maar eens vragen
 
Wat heerlijk dat Gabriel lekker slaapt!!!! Mama power ;-)
Wat heb je gedaan met die onverwachte vrije tijd? (ik zit af en toe oenig op de bank, niet wetend wat ik met die echte ikke tijd zal doen, hihi)

Dat slikken herken ik hier ook, alsof de melk twee keer doorgeslikt wordt. Verslikken is met de fles een stuk minder dan bij de bv. Hoop dat jullie zorgen gauw voorbij zijn en dat jullie zomaar ineens een onverwacht ikke moment hebben.

Liefs banka
 
Allemaal heel herkenbaar.

De Johannes Broodpitmeel (Nutriton) helpt hier wel tegen het snelle drinken, verslikken en spugen. Alleen hij slikt/herkauwt nog steeds en heeft nog steeds erg vaak de hik. De medicatie die hij krijgt neutraliseert alleen het maagzuur, dus geen pijn meer, maar het terugkomen en door de slokdarm heen en weer gaan van de voeding is nog steeds.

Gabriël had voor het laatst gespuugt voordat we met de Nutriton begonnen, tot dus gisteren en eergisteren, het leek wel een waterval. Maar ik was ook aan het kijken of KV zou helpen tegen de onrust, omdat dat beter schijnt te vullen enzo. Dat was dus een slecht idee :p

Winderigheid heeft Gabriël ook, en moeilijk poepen, soms inderdaad ontzettend drukken en dan huilen omdat het niet gaat. Zijn ontlasting is overigens niet hard, dus dat is wel positief :)

Ik had nog een heldenmoment vandaag en heb hem zelfs proberen aan te leggen. Dat was uiteraard een groot drama en een ontzettende knoeiboel door het verslikken en hoesten en proesten. Maar snel gekolft en verdikt met de fles gegeven en toen was meneer weer blij. Zo moeten we het dus maar blijven doen ;-)

Ik heb heerlijk gedoucht toen hij eindelijk in slaap was. En daarna heb ik hier een beetje gezeten, bang dat hij elk moment weer zou gaan schreeuwen haha!

Liefs, Marieke
 
Had Gabriël ook in de buik al vaak de hik? Lise hikte er lustig op los en dat doet ze nu nog steeds :)

Moeilijk poepen is ook hier heel herkenbaar. Ze heeft wel echt borstvoedingspoep, dus heel vloeibaar, maar op de een of andere manier krijgt ze het maar moeilijk naar buiten. Af en toe lijkt het wel of ze ligt te bevallen en wordt ze er radeloos van. Zo zielig.

Ben je van plan om Gabriël uiteindelijk weer aan de borst te nemen, of blijf je moedermelk geven met de fles?

Lekker dat je even een momentje voor jezelf gehad hebt vandaag. Ik wens je nog talloze van dat soort momentjes toe.

Liefs,
Arwen
 
Terug
Bovenaan