@marieke wat heerlijk voor jullie dat Gabriel beter in z'n velletje zit en sláápt... Haha dat onwennige wachten tot ie gaat huilen herken ik wel van m'n zoontje.. Hoop dat deze stijgende lijn aanhoudt!!
@melian Lotte heeft sinds gisteren medicatie voor reflux. Ik vermoedde meteen al dat ze ook reflux had, maar in tegenstelling tot haar broer huilt zij niet veel en spuugt ze ook minder. Ze werd echter wel steeds onrustiger tijdens het drinken (dr brownfles gaf wel beter resultaat zeker t proberen waard!, maar toch nam onrust weer toe) halverwege de fles erg woelen en soms ineens heel hard huilen. Ook slikte ze veel en leek ze te herkauwen, vaak (pijnlijke) hik, kreunen, verslikken in opkomende voeding. In eerste instantie leek ze er zelf niet zoveel last van te hebben, maar nu dus wel. Pijnlijk gezichtje rode oogjes en ze ging ineens steeds minder drinken, nog maar 70-80cc per x met als gevolg dat ze ook heel snel weer honger had en ze haast niet meer sliep, alle ritme ging weg. Ik had al een afspraak bij de kinderarts staan, maar toen ik die maakte kon ze pas na 3 wkn terecht. Omdat het nu ineens zoveel slechter ging gisteren de huisarts gebeld dat ik nu of meteen naar de kinderarts wilde of van hem Medicatie wilde hebben. Dit laatste hebben we nu, dus ik ben benieuwd. Het lijkt nu wel even erger te worden, maar dit had mn zoontje ook even voor het ging helpen en m'n neefje ook.
Zolang je denkt dat Lise geen pijn heeft zou je met jbpm, wat langer rechtop houden na een voeding, bedje schuin zetten etc wellicht uit de voeten kunnen, maar bij pijn zou ik zeker om medicatie vragen...