Er is er een (bijna) jarig!! Help

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi Dames!!!
Voor de najaar-moeders is het bijna zover; De kleintjes hun eerste verjaardag!!!!
Natuurlijk enorm leuk, dat wel....maar wat te geven voor de 1e verjaardag? Bij ons een dilemma.
Onze kleine man wordt op 6 november 1. Nu begint iedereen om ons heen al te vragen;"En wat wil hij voor zijn verjaardag???". Lady's, ik heb echt geen idee!!! Heb het idee dat de jongen al alles heeft.
Hebben jullie nog leuke ideetjes voor cadeautjes voor zijn aller eerste verjaardag?
Alvast Bedankt,
Groetjes
Ajg

Hoi,
Zelf vraag ik zo'n 3-wieler die geschikt is vanaf 10 mnd, of zodra ze kunnen zitten. Zou hem nu eigenlijk al kunnen gebruiken, maar ja ze zijn niet goedkoop. Dus moet hij maar hij even wachten. Ik weet niet of je ze kent, maar het zijn van die 3-wielers met een duwstang, waar je ook mee kan sturen. Er zitten voetsteuntjes aan die je kan wegklappen, zodra ze bij de trappers kunnen en er zit zo'n beugel op het zadel, zodat er ze er niet vanaf kunnen vallen. Je hebt ook goedkopere versies met alleen een riempje, maar dan kunnen ze volgens mij nog vallen.

Verder zo'n grasmaaier die kan praten, je hebt er ook een stofzuiger van....

Verder weet ik het nog niet, maar het begin is er, misschien heb je er wat aan.

Groetjes, Yvette

hoi!

Onze dochter is vorige week 1 geworden en wij hebben een driewieler(zonder trappers hoor)  gegeven met een bakje erachter. Ze is er nog wel te jong voor maar ze heeft er wel straks lang wat aan. Verder hebben we ook de boerderij gegeven van little people en die vind ze echt geweldig!! Elk deurtje maakt een dierengeluid. Echt een aanrader hoor!!

En loopautootjes vind ze ook enig maar daar hebben we er al 2 van ivm dochter van 2.

Iedereen alvast gefeliciteerd!!!

gr
Marielle

Hoi hoi,

Ik heb ook lang zitten dubben, maar voor onze dochter Charlotte die op 6 november jarig is, het volgende bedacht:

Jip en janneke bromtol (HEMA)
Jip en Janneke muziekdoosje (HEMA)
Jip en janneke blokpuzzel (HEMA)
Nijntje steekkralen
Nijntje stapelkubussen
duplo basisdoos
V-Tech vroemvroem vormen auto

Het ligt misschien ook aan de interesse dat je kindje heeft. Die van mij is zeer bezig met details, zoals etiketjes ergens aan, frutten met iets ergens in en uit doen, knopjes etc. Ze kan staan en zitten maar nog niet zelf gaan staan of van lig tot zit komen.
Het hobbelpaard vind ze tegenwoordig geweldig leuk.

Heb al gezegd tegen de familie dat het papier waarschijnlijk leuker is dan dat wat er in zit, dus hopenlijk pakken ze alles in een leuk folie papier waar ze lekker mee kan knisteren en opeten. :)

succes er mee.

groetjes
Marielle

Thijs wordt 8 oktober 1 jaar en ik heb o.a. het volgende op zijn verlanglijstje staan:
- garage van de little people
- muziek instrumentjes
- puzzeltjes
- blokken toren
- verfschort
- kartonnen boekjes
- popjes van de little people

Maar van mij mogen mensen ook zelf iets uitkiezen hoor, rommel krijg/heb je toch genoeg met een kleine haha

Groetjes Jessy

Onze kleine man wordt op 11 december 1.
Wij zitten met het dilemma sinterklaas, verjaardag en wij vieren ook nog kerst!
Heb bedacht dat ik voor z'n verjaardag geld vraag, zodat wij ook een driewieler kunnen kopen. En misschien een glijbaan voor in de tuin.
Voor Sinterklaas kopen we voornamelijk zelf de cadeautjes. Dat is erg makkelijk, want onze kleine man is helemaal gek van little people en auto's. Een echte jongen!
En voor kerst moeten we nog maar 'ns goed gaan nadenken.

Wij hebben gisteren het sinterklaasboek van Intertoys gekregen. Maar vinden jullie het ook zo tegenvallen?

Ik heb wel een paar leuke dingen gezien hoor in het intertoys boek: o.a. dus die driewieler en die grasmaaier, maar ook een soort van wipkip(maar dan van winnie the pooh), een loopauto die je eerst al schommelding kan gebruiken(ook van winnie the pooh). Het zijn allemaal wel wat duurdere kadoos, dus voor sinterklaas moet ik nog even wat kleine dingetjes vinden. Maar omdat ik gastouder ben heb ik al heel veel algemeen speelgoed(duplo, houten trein, houten blokken, auto's, schoolbord enz. enz) Voor z'n verjaardag 20-12 vraag ik de directe familie om een bijdrage aan deze kadoos.

Weten jullie eigenlijk hoe je het feestje zelf gaat aanpakken??

Terug
Bovenaan