Er is er een (bijna) jarig!! Help

Ik wil een feestje met kindertractaties. Heb gister een recept gekregen voor langevinger taart.
Verder wil ik hapjes maken van bijvoorbeeld druif en kaas op een stokje. Of van die kleine knakworstjes. Een bak met spekkies. Ik moet het allemaal nog even verder uitdenken.

Hoi hoi,

bij ons staat voor onze kleine man op de verlanlijst,
duplo
little people dingetjes
kartonnen boekjes
puzzels

verder moet ik nog even nadenken, maar heb nog 1 1//2 maand. Omdat hij alles achter elkaar heeft (verjaardag, sinterklaas en kerst), vraag ik ook dingetjes waar hij evt over een half jaar pas mee kan spelen.

Hallo allemaal,

dit is het verlanglijstje, dat ik rondgestuurd heb naar onze familie en vrienden (voor cadeau-ideeën in verschillende prijsklassen):

·     Winter slaapzakken met mouwen – 110 cm
·     Traphekje (voor de keuken)
·     Boekjes Dribbel
·     Boekjes van Dick Bruna
·     Boekjes met (dieren)geluiden
·     CD Sesamstraat (Vriendjes voor altijd – ISBN 9789047600138 - E 12,95)
·     DVD Sesamstraat (zie ook www.sesamstraatshop.nl: E 6,99 - E 9,99)
·     Autootjes (geschikt voor kleine kinderen: dus wat groter van formaat en met afgeronde hoeken)
·     Kleding maat 86
·     Zachte zool Ribbel schoentjes maat 21/22 van Difrax (www.difraxshop.com) bestelnr. 51104 (E 9,99)
·     Muziekinstrumentjes (kijk bijv. eens op http://www.kindermuziekwinkel.com/)
·     Plastic beker met een afbeelding van een kat
·     Houten vormenstoof
·     Fisher Price: Little People (bijv. 3 poppetjes in een koker - E 5,99)
·     Bromtol met geluidjes
·     Speelgoed van Fisher Price of VTech (kijk bijv. eens op www.bartsmit.com)
·     Chicco Sprekende boerderij (www.bartsmit.com) Bestelnummer: 22536938 Webshopprijs: E 24,95
·     Speelgoed dat geluid geeft

·     Lego DUPLO (van 1 ½ - 2 jaar tot 5 jaar)
*Bijv. uit de serie Lego Ville:
                              - Paardenstal / boerderij + dieren nr. 4974 (E 29,95) of nr. 4975 (E 39,95)
                              - Dierentuindieren nr. 4962 (E 12,99)
                              - Trein + clown + olifant nr. 5606 (15,99)
*Bijv. uit de serie Bob de Bouwer:
                              - Bob de Bouwer nr. 3299 (E 32,05) of nr. 3288 E 21,99)
(De genoemde prijzen zijn van de plaatselijke speelgoedwinkel. Deze Duplo dozen zijn ook en goedkoper te verkrijgen via www.joppa.nl)
 En zelf verzonnen cadeautjes zijn ook leuk!

Wij hebben hier in ons dorp de brasserie besproken voor een paar uurtjes. Voor hapjes, drankjes, soep en broodjes wordt gezorgd. De tussendeur naar de bieb wordt open gezet, zodat de kinderen daar kunnen spelen. Heel fijn geen drukte en rommel in ons eigen huis.
Nu alleen nog een recept zoeken voor een lekkere kwarktaart zonder slagroom (ons mannetje kan niet tegen de lactose in zoete melkprodukten).

Groetjes, Marijon

En o ja: bij de oppas vindt ons mannetje het heerlijk om in een houten schommel in de deuropening te schommelen (die hang je aan een speciale metalen buis, die je klem zet in de deuropening).
Ook kreeg ik de tip om een driewieler met duwstang te kopen (dan wel van metaal, die gaan langer mee). Kan hij over een paar maanden mee gaan rijden.

hoi, heb een nieuwe topic geopend, om verder te delen over het feestje zelf!! Misschien recepten enzo uitwisselen?!

quote: Loesd reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-09-2008 11:33:36'));

Onze kleine man wordt op 11 december 1.
Wij zitten met het dilemma sinterklaas, verjaardag en wij vieren ook nog kerst!
Heb bedacht dat ik voor z'n verjaardag geld vraag, zodat wij ook een driewieler kunnen kopen. En misschien een glijbaan voor in de tuin.
Voor Sinterklaas kopen we voornamelijk zelf de cadeautjes. Dat is erg makkelijk, want onze kleine man is helemaal gek van little people en auto's. Een echte jongen!
En voor kerst moeten we nog maar 'ns goed gaan nadenken.

Wij hebben gisteren het sinterklaasboek van Intertoys gekregen. Maar vinden jullie het ook zo tegenvallen?

Little poeple is leuk! Nu bij van der doelen speelgoed zaak alle little people artikelen 3 halen 2 betalen (goedkoopste artikel gratis). Ik heb vandeweek ook maar even ingeslagen, want ons mannetje wordt 20 december een jaar, het duurt nog even, maar ik heb het!

Terug
Bovenaan