Er is er nog nooit een blijven zitten....

- Oh nee hoor, jongetjes komen altijd eerder, ds je zal wel snel bevallen ( 2 weken geleden, morgen 40 weken en nog steeds niks)
- Volle maan 12 sept he, oh dan komt ie.
- Alle kleinkinderen zijn op donderdag geboren, dus die van jou ook.
- Kan je nog lopen?
- Hoe gaat het??? ( en dan 100x per dag!)

|Ik zit bij het okt forum, en ben nu ruim 32 weken zwanger draag naar voren en erg hoog, en als ik dan zeg dat ik nog 8 weken moet, dan kijken ze me eerst medelijdend aan en zeggen ze
- echt nog 8 weken, zo dan heb je een flinke buik
- je bent wel zwaar van voren je zal wel veel zwaarder zijn geworden, terwijl ik nu op een kleine 5 kilo zit.
- tja het hoort er allemaal bij, met andere woorden niet zeuren je hebt er zelf voor gekozen.
- en sommige die denken leuk te doen, lekker weer he en dan met een big smile.

Elke dag hoor je wel van zon opmerkingen teveel om op te schrijven, ik denk dan altijd maar laat me met rust als ze niets zeggen dan is er neits aan de hand, maar iedereen denkt dat die wat moet zeggen.

oooh ja en dan deze nog

straks heb je er twee daar kom je nog wel van terug, nu is het allemaal zo makkelijk

groot leeftijdsverschil hoor 4,5 jaar

gelukkig begrijpt je zoon alles (alsof het dan makkelijker voor hem gaat worden)

en rust nu nog ff lekker, straks is het over

24/7 straks weer

JA DAT WEET IK DAAR HEBBEN WE VOOR GEKOZEN!!!!!!!!!!!

zo helpt wel ff van je afschrijven hahaha

-De derde? Ach ja dan is zo'n bevalling routine he!!(ahum, alsof het kind er dit keer zo uitvalt..mss vind ik het juist nu wel enger omdat je weet hoe het gaat)

Maar het aller ergste:
-Jullie weten niet wat het wordt? Oh het zou toch wel heeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk zijn als het dit keer een jongen is! (heb twee meiden). Zeker voor papa!
NEE DUS, WE VINDEN DRIE MEIDEN OOK HEEL LEUK, ZEKER PAPA!!

pff waar bemoeien die mensen zich allemaal mee!
lfs mvtwee

Ik heb maar een klein buikje(kan nog steeds op mijn buik liggen s'nachts bijna 38 wk) en hoor niet anders dan "oh dan is het vast ook geen groot kind". Mijn man en ik zijn allebei niet groot dus kan je bij ons ook niet verwachten dat er een 8 ponder uit komt.Of als je zou zeggen dat je 30 wk bent zou ik het ook geloven" kan er soms ook bijna van gaan brullen. Heel vermoeiend.

@mvtwee met drie kan je toch niks maar :)
en wat vreemd he dat iedereen vind dat het een jongen en een meisje moet zijn binnen een gezin... Jongens vergeten we nog even dat gezond het belangrijkste is, dat je in ieder kind jezelf herkend en iets anders op valt.....

@mamoni, wat fijn dat je nog op je buiik kan liggen, veel zwangeren zullen er juist jaloers om zijn hahaha, ik en mijn surrogaat vriendje het voedingskussen

en met 2 is het een chaos en als je er 3 hebt een georganiseerde chaos

weet je het zeker dat het een meisje wordt ze hebben het wel eens fout hoor

Hahaha mvtwee! Die vind ik goed van je; 'alsof je kind er dit keer zo uitvalt'!

Wat vinden jullie van deze: 'Je ziet er nog zooo stralend uit, die blijft nog wel een poosje zitten'

GRRRRRRR.....
NEE ik wil niet dat het nog 'een poosje' blijft zitten. Liever gister als vandaag;)

Terug
Bovenaan