er is niks meer,..we stoppen ermee....

Lieve meiden!
Zop blij dat ik was zo verdrietig dat ik nu bent!Vanochtend ging ik naar de wc en war ik al die tijd bang voor was, is gebeurd!Ik veegde bloed af.
Gelijk de verloskundige gebeld en mocht om 10 voor 12 voor een inwendige echo!
Op het eerste gezicht vond ze mn maandverbandje wel mee vallen, dus dat ding erin en zag niks, en met 6 weken moet je toch wel iets kleins zien!Kon zijn dat het verstopt was,...maar haar gezicht toen ze dat ding eruit haalde vertrok.
Heel dat dinbg voor de inwendige echo zat onder het bloed!Ze zei, nancy je ga vandaag veel meer bloed verliezen, want waarschijnlijk krijg je een miskraam!
Ze wil nog wel 2 bloedtesten doen morgen en volgende week, om te zien of het dan echt weg is,...maar verlies steeds meer bloed!Ik ben zo intens verdrietig dat ik er niet meer tegen kan.
Ik heb met mn man gesproken, en die ziet hoe verdrietig ik er steeds van word!
We stoppen ermee!
Ik moet het allemaal nog heel erg verwerken,...
Maar wilde het toch ff kwijt aan jullie en afscheid van jullie nemen!Ik vond het zo super fijn hier en iedereen steunt elkaar, terwijl we elkaar niet eens kennen!
DANK JE WEL LIEFFIES!!!!!!Succes met de zwangerschappen, en succes metd e bevallingen!!!!!Zal nog wel terug lezen hoe het gaat met jullie!!!
Bedankt voor alle raad en steun die jullie mij hebben gegeven!
Dikke kus en tot ziens!
Heel veel liefs......................nancy

Ik breek even in van het zwanger worden forum, lees af en toe met de de club mee.
Wat ontzettend erg meid! Dat waar je al zo bang voor was is dan toch gebeurd! Wat verschrikkelijke k*t! Sorry, kan het niet anders zeggen!
Heel erg veel sterkte en succes om dit een plekje te geven!

Oh meid!!!!! Dit meeeeen je niet! Wat verschrikkelijk erg voor jullie! Ik leef intens met jullie mee.

Veel sterkte
Misschien een schrale troost, maar dan was er iets niet in orde!!!

Liefs en een hele dikke knuffel

Och meid toch. Wat verschrikkelijk. Wat een vreselijke ervaring. Ik leef zo met je mee. Ik vind het zo erg voor je.

Meid het gaat je goed. Ik hoop dat je het een goed plekje kan geven.

Knuffel van mij.....xxxx

Nee!!!! Wat erg! Hoe heftig zeg... Meid heel veel sterkte, ik weet hoeveel impact een mk heeft en daa niet niks. Hou je taai en hopelijk gaat voor jou t zonnetje weer schijnen!

wat verschrikkelijk meid
heel veel sterkte jij en je man
ik weet wat het is een miskraam heb er zelf 5 gehad en ben nu weer zwanger
maar heel veel sterkte meid

knuffels yvonne

Terug
Bovenaan