er is niks meer,..we stoppen ermee....

vreselijk om dat te moeten lezen, en je gunt het ook echt niemand. je zo blij bent dat je zwanger bent, en op een dag is alles kwijt. heel veel sterkte meid, ook voor de rest van je gezin. en ik hoop voor je, dat er een dag komt dat er een wondertje in je armen ligt.
nogmaals sterkte!!!

liefss suzanne

Ik wilde jullie nogmaals bedanken voor alle lieve reacties!!!!!!!!!!Vond het echt super fijn om dat allemaal te lezen.Hebben gisteren uitgebreid gepraat en hebben nu defenitief besloten dat we ermee stoppen.Voor mij een hele pijnlijke beslissing omdat ik het zo vreselijk graag wilde,..maar de pijn die ik de afgelopen 2 keer heb moeten mee maken is ondraagbaar!Ik heb 3 geweldige kinderen en die hebben nu ook mijn aandacht nodig!maar het blijft toch pijn doen,...hopelijk slijt dat met de maanden!
Ik weet niet of ik hier nog vaak op de site zal komen, maar zal af en toe wel ff spieken,...ben wel heel erg benieuwd naar jullie ervaringen!!!!
Lynn,...Speciaal voor jou:.....Geniet van alle kwaaltjes en dingen die er gebeuren, voor je het weet heb je de kleine in je armen!!!!
Voor iedereen,....lekker genieten en heel veel succes verders!
Heel echt heel veel liefsssssssssssssssssssss,
nance

Lieve Nance,

Heel heel veel sterkte om alles een plaatsje te geven! Ik begrijp heel goed dat het pijn blijft doen, ook al heb je dan al 3 prachtige kinderen! Het is zo de wens he... maar ja! Net wat je zegt, steeds het verlies een plaatsje moeten geven is ondragelijk!

Heel veel liefs en kom af en toe nog eens spieken!

Dikke knuffel!

Terug
Bovenaan