Er is nog hoop!! Na een jaar EINDELIJK ZWANGER!!

Lieve Allemaal,

WOW, dat is even heel wat om dit allemaal te lezen,

BEDANKT iedereen en hier zijn heel veel glitters:
*************** *************** *************** ******************* ***************** *************** ************** ******** ************************* ******************* ******************************** ************ ********************************* **************** *********************** **************** ************** ************* *************** ****************** ********* ****************** ******************* ******* ***************** *************** ******************** **************** ***********

(sorry geen kleurtjes want ik ben niet zo handig daarin..)

Iemand vroeg wanneer ik ben uitgerekend, 25 mei zal dat ongeveer zijn...

Lisotte, wat leuk om te horen dat je al zover zwanger bent, ik herken je naam nog van maart/april... Fijne zwangerschap nog en natuurlijk een mooi en gezond kindje...

LIEVE DAMES,
Nogmaals super bedankt voor de lieve felicitaties en ik zal zeker af en toe evne spieken hier of ik nog iemand kan helpen met iets of kan opbeuren.

ZAL JULLIE MISSEN HOOR!!!!

Liefs en dikke knuffel
Mylène

Hoi Babypoppenmaakster,

Ik wil je heel graag nog een keertje feliciteren. Vind het echt onwijs leuk voor je. Ik hoop inderdaad dat is snel ga volgen. Hoe je me wel op de hoogte van je zwangerschap. We waren immers in dezelfde maand gestopt.
Nou meid lekker genieten he

Liefs Patricia

wat geweldig van harte gefeliciteerd....

Groetjes Belinda ronde 1 voor 2e wonder

van harte gefeliciteerd!
geniet er lekker van, maar dat zal wel lukken na zo lang wachten!!
Liefs Gwen.

oohh wAt fijn voor jou en je manneke ik ben zooo blij voor jullie!!!!!!!!!!
ga er lekker van genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!
 ik wordt blij van dit goede nieuws.

liefs p3

oohh wAt fijn voor jou en je manneke ik ben zooo blij voor jullie!!!!!!!!!!
ga er lekker van genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!
 ik wordt blij van dit goede nieuws.

liefs p3

Van harte gefeliciteerd!

Geniet lekker van je zwangerschap het wordt je van harte gegund (net als de andere dames natuurlijk)!

Groetjes, Anna

Lieve meiden,

Nogmaals allemaal super bedankt voor de lieve felicitaties!! Voelt echt heel bijzonder. Tegelijkertijd ook een beetje vreemd om dan nu jullie te moeten 'achterlaten' Vandaar dat ik blijf duimen voor jullie allemaal dat jullie snel mee mogen genieten van alle dingen waar ik nu van geniet...

Ontzettend veel succes gewenst allemaal met zwanger worden.
Dikke knuffel Mylène (nu 5 weken zwanger..)

oja, vanmorgen nog even een test gedaan omdat de eerste 2 nog een lichte streep hadden maar nu is het een dikke vette streep!!!

Terug
Bovenaan