Er is ons iets verschrikkelijks gebeurd!!!

Bedankt allemaal voor jullie reacties, ik heb afgelopen nacht weer niet geslapen ik ben helemaal gebroken nu had mijn schoonmoeder gezegd dat ze vanmiddag hier kwam om op te passen en dat ik even naar bed kan dat het ik gedaan ik heb een asprine genomen en heb twee uurtjes geslapen en daar ben ik wel weer een beetje van opgeknapt.
Ik heb middels het ziekenhuis ook weer gebeld, want wij trekken het niet tot volgende week woensdag, dus gaat morgen de gynecoloog met ons bellen dit kan tussen 12:00 uur en 13:00 uur en dan ben ik benieuwd wat ze gaat zeggen.Ik weet ook niet waarom ik op moment zo ziek ben in mijn buik misschien ook wel door de uitslag, maar ik heb een heel naar gevoel in de buik.ik weet ook niet als ze b.v alle drie dood zouden zijn dat je daar ook niet lekker van kan zijn.
Wij hebben alles al bij elkaar opgeteld, maar financieel gezien redden we het echt niet.
Nou had mijn man vanmrogen op internet gelezen dat als je een drieling krijgt dat je financieel geholpen wordt door de overheid en je krijgt ook de eerste drie jaar hulp in de huishouden, maar dat was in belgie ik weet niet of dit ook voor nederland geld.

Groetjes Willy

Willy, stapje voor stapje. Op dit moment weet je nog niet zo veel. Eerst nog een echo en dan weer verder. En financieel gaat het echt lukken op de een of andere manier. Eerlijk gezegd denk ik dat dat niet het grootste probleem is.

heej willy,

Net zoals reisa denk ik dat fin niet de grootste problemen zijn.
Ook de woonruimte moet de eerste jaren geen probleem zijn denk ik, mn schoonfamilie hebben 14 kinderen en woonden in een huisje met een woonkamertje van 20m2 en maar 3 slaapkamers en een zoldertje, toch hebben zij het er goed mee gered tot de 13e kwam.
Ik weet dat dit een extreem voorbeeld is, maar ik hoop dat je hierdoor je minder zorgen gaat maken over de materiele kant, maar goed voor je kindjes zal zorgen door goed voor jezelf te zorgen.

Ik weet dat ik makkelijk heb praten want ik ben niet in verwachting van een drieling, maar dit zijn 3 mooie wondertjes die je gegeven zijn.

heel veel sterkte ermee,
hopelijk kan je eerder bij de gyn komen om te kijken of alles nog goed is, en heb je daar ook minder zorgen om

liefs marina

Ik denk dat nu jouw gezondheid voorop staat en in de toekomst de gezondheid van de baby's. Maar met 7 weken en 5 dagen hadden de hartjes toch al moeten kloppen?

Hallo

Ik begrijp dat je geschrokken ben. Het is niet niks een drieling . Maar ik zou zeggen doe rustig aan ja makkelijk gezegd . Wacht even af wat de gyn jullie te vertellen heb.
Ik zou zeggen sterkte .

groetjes lisette

nogmaals sterkte toegewenst en voel je door mijn verhaal van net alstjeblief niet aangevallen hor want zo heb ik het echt niet bedoeld, het is maar een voorbeeld van mijn schoonfamilie hoe zij het hebben gedaan.
Maar was bang dat je het zo zou voelen, dus dacht typ nog een berichtje,

Ik hoop dat je minder piekert en goed om jezelf denkt,

liefs marina

Ha Willy!

Mag ik eerst voorzichtig "gefeliciteerd" zeggen? Eigenlijk heb jij gewoon een super lichaam hoor... Dat je lichaam nu vanzelf zegt; he, ik kan er wel 3 handelen...
En tja, een drieling, ik zou het ook even spaans benauwd krijgen vrees ik. het lijkt me ook volkomen normaal dat je je zorgen maakt over de ruimte en het financieele gedeelte. Dat hadden wij zelfs al een beetje toen onze (gewilde en geplande) 3e zich aankondigde. Mijn echtgenoot komt uit een gezin van 6 kinderen en heeft gewoon zijn thuiswonende jaren met 2 broers op 1 kamer geslapen. Moet je nagaan 3 een persoonsbedden, hahah! Ze lagen met de voeten bij elkaar in de neus, maar zijn er geen van allen slechter van geworden hoor! En bij ons zijn alle 3 de kinderkamertjes bij ikea gekocht of via MP. natuurlijk besef ik dat 3 bedjes dan nog steeds veel geld is, maar goedkoper als anders wil ik maar zeggen. ( en persoonlijk vind ik de keuze op bv MP veel groter, hihihi) En ken je vreselijke reclame-boekjes van beter leven of zoiets dergelijks? Daar zitten in ieder geval altijd geweldige kortingsbonnen in voor pampers, vraag of vriendinnen ze kunnen missen? Ga wijs en verstandig om met je kinderbijslag, (ben ik niet zo heel handig in, hihihi) En ik denk dat je gewoon "ja" moet zeggen als familie of mensen je hulp aanbieden, jullie staan er echt niet alleen voor en ik weet zeker dat iedereen jullie met liefde wil helpen hoor!
En bedenk je dit: hoe moeilijk het ook is en mag worden, je hebt straks een huis gevuld met geluk en kinderlachjes, 's morgens 8 oogjes die gaan stralen als mama de kamer opkomt, nog 3 kindjes die voor het eerst mama gaan zegen, zucht, er is nog zoveel geweldigs over, hahahha!
Heel veel sterkte en wijsheid! Ben benieuwd hoe het jullie vergaat straks.

Liefs Marieke
PS: Een collega van mij heeft ook een drieling gehad, als je wil kan ik wel info vragen hoor over hoe en wat. Laat maar weten als ik iets voor je kan doen in elk geval.

Terug
Bovenaan