Er is toch nog hoop!!!!

Ik heb al een tijd meegelezen maar dacht nu toch maar even reageren.

k wil jullie allemaal even een hart onder de riem steken want er is zeker hoop dat het allemaal lukt.

Wij zijn zelf bijna 3 jaar bezig /geweest om zwanger te worden en na alle rondjes in het ziekenhuis incl HSG geen reden voor onvruchtbaarheid. Niets te vinden. (ze zeggen overigens wel dat je na een HSG meer kans hebt om zwanger te worden want dan wordt alles doorgespoten). Hebben hier meer mensen ervaring mee?

2 maanden geleden mijn eerste IUI gehad. Helaas meteen ongesteld geworden op de dag ervoor.

Vervolgens waren we op wintersport vakantie en ik had geen puregon bij dus besloten om een maandje te wachten voor ronde nummer 2...

Maar die is hopelijk als alles goed gaat niet meer nodig. Want ik ben nu 5 weken zwanger!!!!

Dus voor alle onverklaarbare zwangeren: Er is zeker hoop! Zelfs nog natuurlijk!!!

Ik merk wel dat ik me nu gruwelijke zorgen maak dat het alsnog mis gaat maar ja, maar even niet te veel over nadenken!

Hoop dat jullie allemaal net zo veel geluk hebben/krijgen als ik!

Ten eerste gefeliciteerd.
Ben bij onze eerste ook zwanger geraakt in de rustpauze na de HSG. Ze hebben de HSG toen ook om die reden gedaan. Ook bij ons nooit een reden gevonden voor het moeizaam zwanger worden.
groet

Ten eerste gefeliciteerd.
Ben bij onze eerste ook zwanger geraakt in de rustpauze na de HSG. Ze hebben de HSG toen ook om die reden gedaan. Ook bij ons nooit een reden gevonden voor het moeizaam zwanger worden.
groet

Gefeliciteerd!
Ik heb 2 weken geleden HSG gehad,
dus wie weet...
Hoelang na de HSG ben jij zwanger geworden? Of was dat al lang geleden?
Fijne zwangerschap!!
groetjes Fleur

Gefeliciteerd!
Ik heb 2 weken geleden HSG gehad,
dus wie weet...
Hoelang na de HSG ben jij zwanger geworden? Of was dat al lang geleden?
Fijne zwangerschap!!
groetjes Fleur

Terug
Bovenaan