Er is toch nog hoop!!!!

Van harte gefeliciteerd!

Wij zijn inmiddels ook bijna twee jaar bezig en we hebben voor morgen een afspraak bij de gyneacoloog om de IUI te gaan starten. Afgelopen week kreeg ik namelijk lichamelijk signalen dat ik weer ongesteld zou worden.

Echter vanochtend toch maar eens een test gedaan en wat blijkt..... zwanger!

Erg bijzonder en wij zijn ontzettend blij. Zo blijkt maar dat er toch wonderen gebeuren!

Nu flink duimen dat alles goed blijft gaan. Voor iedereen voor wie het nog niet gelukt is, veel succes.

Van harte gefeliciteerd!

Wij zijn inmiddels ook bijna twee jaar bezig en we hebben voor morgen een afspraak bij de gyneacoloog om de IUI te gaan starten. Afgelopen week kreeg ik namelijk lichamelijk signalen dat ik weer ongesteld zou worden.

Echter vanochtend toch maar eens een test gedaan en wat blijkt..... zwanger!

Erg bijzonder en wij zijn ontzettend blij. Zo blijkt maar dat er toch wonderen gebeuren!

Nu flink duimen dat alles goed blijft gaan. Voor iedereen voor wie het nog niet gelukt is, veel succes.

van harte gefeliciteerd, en ik hoop dat het bij ons nu ook eindelijk eens mag gaan gebeuren.
Ik moet dalijk weer voor een echo om te kijken of er een eitje rijp is, dit wordt de derde iui alweer, ik hoop nu echt eindelijk dat het na 9 jaar dan bij ons ook eens raak mag zijn.
Nogmaals van harte gefeliciteerd, vindt het fantastisch voor jullie.

Terug
Bovenaan