Er moet me iets van het hart

A

Anoniem

Guest
Lieve allemaal,

Ik moet even iets kwijt, heb er even over gedacht of ik dit wilde schrijven of niet, maar toch wel, anders blijf ik er mee lopen.

Ik lees al heel lang met plezier alle grappige, zielige, leuke en minder leuke berichtjes. Soms denk ik  "moet dat nu weer", of "jeetje die draaft wel heel erg door". Toch zeg ik dit niet en ga ik mee in het gevoel van de gene die het berichtje heeft geschreven, natuurlijk zonder mijn eigen  gevoel/standpunt uit het oog te verliezen. Als ik echt denk van "nou nou dat gaat wel heel ver" dan reageer ik gewoon niet op het berichtje.

Wat ik eigenlijk wil zeggen, probeer alsjeblieft elkaars gevoel te respecteren, dan blijft het hier gezellig en doen we mensen niet per ongeluk verdriet.

Doe wat je wilt doen met dit berichtje, misschien denk je nu wel WAT EEN MUTS, ok dat is jouw mening, dit is even mijn gevoel.

Lieve groeten, Nanda

He lieve Nands..

Zit ik even  niet op te letten... ?
Volgens mij is iedereen toch wel redelijk lief momenteel...
Kan me slechtere tijden herinneren op het forum namelijk..

Vind jou nog wel lief en dapper hoor samen met je lieve wijffie en hoe je het allemaal doet!

Liefs Daan

Hoi Nands
Ik begrijp  dat mijn reactie op hiep hiep hoera een beetje te hard was geschreven, ik had dat niet zo moeten zeggen.
Liefs Esther

hoihoi, zit even op m'n werk stiekum mee te lezen, vandaar dus even kort.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
Bedoel je dat we wat minder eerlijk over onze eigen mening moeten zijn (om te voorkomen dat we een ander misschien kwetsen met onze mening)
Of bedoel je juist dat we wat vaker voor onze eigen mening uit zouden moeten komen (ongeacht of dit meegaat in de mening van de ander) en dat we dan maar respect moeten hebben voor dat we allemaal anders denken.

Ikzelf zou het fijn vinden als iedereen eerlijk zegt wat ie denkt of vind. We zijn toch ook gewoon anders... En je kunt het niet met elkaar eens zijn, maar toch een mooie discussie met elkaar hebben. Elkaar bewust kwetsen geloof ik niet dat hier gebeurd. Maar laat alstjeblieft niet je mening achterwege omdat je denkt dat het afwijkend is.

Liefs Nelleke
(mm toch nog een heel verhaal geworden)

ow, nu snap ik waar het over gaat. Maar goed, mijn mening van hierboven blijft bestaan. Dus als iemand wat van mij vind of iets over mij te vertellen heeft: Kom maar op! Ik hoor het graag.
Liefs Nelleke

Ja Nanda, wat ben jij een muts! Dit slaat echt nergens op!

Haha Nee hoor schat, grapje. Ik begrijp wat je bedoeld en deel deze mening voor de helft. Als ik over iemand iets denk zal ik ook inderdaad proberen vanuit hun standpunt te kijken en hun proberen te helpen... ook al zou ik persoonlijk me er niet zo druk om maken, of net wel of whatever..

Ben ik het ergens niet mee eens, dan reageer ik er niet op. Of voor de helft. Net zoals over Nikita, die door mij gefeliciteerd werd. Dit meen ik oprecht en ik hoop dat ze een leuke dag heeft gehad.
Van dat bed vind ik presoonlijk ook nogal vlug maar dan reageer ik er niet op want dat is hun pakkie an vind ik. En als hun daar gelukkig mee zijn, dan is het toch oke?...
En het berichtje ging in eerste instantie over een meisje die 1 werd dus er hoeft ook niet perse op gereageerd te worden...

Alleen als ik het echt ergens helemaal NIET mee eens bent en dit tegen mijn normen en waarden instrookt, dan zal ik er wel iets van zeggen.

Beetje mee eens haha?? Maak je niet zo druk. Je hebt wel gelijk maar de meeste mensen kunnen wel tegen een stootje. Maar het is wel lief dat je zo denkt!

Liefs Kirsten mv Tyche

Nou Phira, ik zal eens beginnen met die waslijst die ik over jou heb haha.
Dat je in je baas zn tijd zit te forummen... het slaat echt nergens op en dat je dat durft te doen...
Hahahahahaha hahaha... nee hoor hier meen ik niks van.
Heb niks tegen je hoor!

Terug
Bovenaan