Er moet me iets van het hart

Hoi allemaal,

Wat ik wilde zeggen is dat we soms een beetje op onze woorden mogen letten, niet dat we onze eigen mening moeten onderdrukken. Er is een groot verschil met je eigen mening en woorden die zo hard over komen dat het pijn zal doen bij iemand.

Het is zo moeilijk om dit te schrijven zonder namen te noemen, ik denk dat de meeste mensen nu wel begrijpen waar dit berichtje vandaan is gekomen.

Laten we het hier bij houden, ik vind het ook erg gezellig op het forum, hoop ook dat het zo blijft, vandaar.

Groetjes Nanda

PS. mocht je me willen mailen: nebregt@hotmail.com

@ Esther

Meis, maakt niet uit. Ik vond dat ik dit even moest doen. Vind jouw en je heerlijke ventje nog steeds super aardig hoor.

Knuffel voor jouw en je kleine schatje

Ik dacht ook dat het hier er lief aan toe ging....
Maar ik doe zelf hetzelfde hoor. Als het onderwerp me niet aanstaat dan reageer ik gewoon niet tenzij het echt te ver gaat. En verder probeer ik mij in te leven in de andere mama's ...tuurlijk lees je wel eens iets en denk je....ehh dat meen je niet vind je dat nog knap, dat doet de mijne al 5 maanden. Maar denk ik dan ieder kind is anders en alleen mama's zijn trots...dus gooi ik er dan toch nog een hoera in de strijd als een kindje iets kan.
Maar verder vind ik het een heel gezellig forum waar lief en leed word gedeelt.

Nanda, ik vind jou ook nog heel erg lief en jij hebt ook een schat van een meid, ik heb haar vorige week weer mogen bewonderen!
dikke knuffel terug
Liefs Esther

Terug
Bovenaan