Er na 20weken achter komen dat je zwanger bent

Wow, wat een verhaal.
Hoe gaan jullie er mee om? Natuurlijk ben je blij, maar misschien ook van slag..?

Kon het kwaad, de pil slikken tijdens je zwangerschap?

En heb je misschien gerookt, gedronken, rood vlees gegeten? (sorry voor al die vragen!)

Gelukkig was de 20 weken echo goed, heel veel succes ermee!

En inderdaad, welkom bij de club!!

liefs Lorelei

De schok was inderdaad wel erg groot, we hadden wel al een kinderwens. Alleen was het nog niet direct zo gepland om zwanger te worden.
Volgens de gynaecoloog heeft de kleine geen schade op gelopen door het slikken van de pil.
Wel rookte ik nog, en ben dus direct na het bericht zwanger te zijn gestopt.

Voorlopig lijkt alles goed te zijn, dus ik probeer me niet druk te maken over de dingen die ik beter niet had kunnen doen. De kleine heeft de meest kwetsbare tijd overleeft en na de echo's lijkt het erop dat alles goed is. Gelukkig!!

We zijn ondertussen wel weer een beetje terug op aarde gekomen, want de eerste paar dagen dat we het wisten is als een soort van roes voorbij gegaan. Nu kunnen we er een beetje van gaan genieten, tussen alle bedrijvigheid door. Er moet natuurlijk nog een heleboel geregeld worden.

Wat een leuk om al die reacties te lezen.
Ik hoop dat jullie allemaal kunnen genieten van je zwangerschap.
We zijn over de helft!! Haha (nog steeds beetje gek om te zeggen)

Groetjes Inge

Jeetje mina, is dat wat, wonderen bestaan dus nog steeds blijkt wel weer.

Voel je de kleine al bewegen ??

veel succes met alles regelen nu en ik zou me idd ook niet druk maken over de eerste periode bedoel de bekende wat als vraag ja das nu niet anders. geniet ze lekker van die weken en wees ook blij dat je die eerste zenuwslopende weken niet heb gehad want dat vond ik echt killing.

Meis welkom bij de club weet niet of je hyves hebt maar er is een mamma juli hyves kan je ook lekker mee kletsen over alles en nog wat.

Gefeliciteerd zeg! Lijkt me inderdaad bijzonder om er pas achter te komen als je op de helft bent! Gelukkig dat alles goed is met jou en met jullie kindje! Geniet er maar van!
groetjes

Hey,

inderdaad een verhaal... Hoop dat je snel lekker volop kunt genieten!
Ik zelf kwam er ook pas achter toen ik 12 weken zwanger was. En dat terwijl het voor ons nummertje 3 wordt en de vorige 2 zwangerschappen nog vers in mijn geheugen liggen. Was heel moe ja. En had weer zoveel honger! Maar goed, 2 kindjes onder de 2 (toen nhog, onze oudste is inmiddels 2) en borstvoeding geven, dat was een logische verklaring voor mij. Daarom werd ik ook niet ongesteld natuurlijk...
Vond het idd wel lekker om het direct te kunnen vertellen en dat was ook wel goed om even te landen. Maar goed, het blijft vreemd. Heb vooral bij de 1e zwangerschap zoveel last gehad van misselijk zijn, mijn bekken dat ik het vreemd blijf vinden dat ik niets in de gaten had...

groetjes Natasja

Terug
Bovenaan