Er (TE) veel mee bezig zijn????

Hahaha, ja, het is inderdaad vreemd om met wild vreemde te praten over het tijdstip van klussen maar met wie, behalve je man, moet je het anders doen?

Als  je onze 'planning'  (hihi) wilt aanhouden (maar wie zegt dat dat ook de meest optimale is?) zou ik inderdaad 26 en 28 april klussen maar ook zeker de 30e! Die mag je vooral niet overslaan volgens mij. Wij hebben het vorige keer 's ochtends gedaan op de dag van de eisprong. Als ik dan mijn eisprong voelde die dag, had ik er in ieder geval een goed gevoel over dat we het die ochtend gedaan hadden en niet 'te laat' waren.

Ja, ja, wat een planning gaat daaraan vooraf. Belachelijk eigenlijk en op deze manier ben je er een aantal dagen heeel erg mee bezig maar als je het daarna van je af kunt zetten, is dat volgens mij prima.

Maar goed, zo denk ik erover. Het kan best dat een hoop dames het totaal anders zouden doen. Als dat zo is....kom dan maar op met de tips!

Groetjes Lisa

Hoi hoi, ik reageer ook even op je vraag omdat ik iets mis in de reactie's van de anderen...misschien ook moeilijk om te zeggen..maar als ik zie dat je partner al 43 is kan het ook zijn dat de kwaliteit van zijn zaad wat aan het afnemen is en dat is natuurlijk niet bevordelijk om zwanger te raken... Ik hoop niet dat dit hard over komt maar   het kan natuurlijk wel zo zijn... daarom kan het misschien wat langer duren voordat je zwanger raakt.
Het is denk ik wel goed om er niet TEveel mee bezig te zijn dan krijg je teveel spanning in je lichaam en je moet eigenlijk heel relax met zoiets bezig zijn. hoe meer ontspanning hoe beter. dus ook niet zo gaan klussen van het MOET. gewoon doen denk ik wanneer je echt zin hebt en misschien rond je vruchtbare periode wat meer doen. maar elke dag is denk ik niet noodzakelijk hoor...
Maarja. ik heb al een kleine dus misschien wat makkelijker praten... Heel veel succes en sterkte iig en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!!!!
Liefs mij

Goedemorgen,

Bedankt voor de Tip. Ik ga deze ronde proberen er wat relaxter tegen aan te kijken. Immers we zijn toch al bezig met mijn lang gekoesterde wens en we zien wel wanneer het lukt. Geen haast, het komt zoals het komt.
Zal je schema (Lisa) eens aanhouden, wellicht heeft het succes!!

Tja en wat betreft het zaad van mijn man die "al" 43 is. Heb daar ook al eens aan gedacht. Op de meeste (en er zijn er niet zoveel) sites staat inderdaad dat vanf je 45e het zaad van minder kwaliteit is...dus met 43 zou dat ook al geval kunnen zijn denk ik!.... Indien het over een jaar nog niet gelukt is, zal ik dat natuurlijk als eerste testen!!
...en misschien nog wel eerder... Heb een niet zo'n leuke huisarts en ben momenteel bezig te zoeken naar een andere. Ik woon in Belgie en heb mijn huisarts nog in Nederland. Wellicht eens op zoek gaan naar een belgische arts??

We zien het wel weer deze maand.

En voor iedereen ...veel succes en mogen we allemaal snel kunnen genieten van een klein groot wonder!!!!

Liefs Sterre

Hallo meiden,

Ik wilde toch even reageren als jullie het niet erg vinden.
Ik ben zelf in de 10e ronde zwanger geraakt die rondes ervoor was ik er bewust en onbewust echt iedere dag mee bezig.
Ik ga niet tegen jullie zeggen dat jullie er niet zo mee bezig moeten zijn, want ik weet dat dat zo moeilijk is.
De  10e ronde was ik er echt niet mee bezig ivm een  overlijden van mijn oma en het plannen van onze bruiloft.
Hebben dus wel  geklust, maar niet bij nagedacht van dan ben ik vruchtbaar.
En ineens...... was ik zwanger.

Dus bij mij was het echt dat ik er  TE veel mee bezig was.
Maar het is en blijft een wonder.
Dus je kunt denk ik  niets meer dan iedere maand weer hopen.
Ik wens jullie veel moed en succes toe.

Gizzymo 10 weken zwanger  

Hallo!

Voor ons heeft het 9 mnd geduurd voordat we zwanger waren. Ondanks het temperaturen, ovulatie testen en praktisch alle dagen seks hebben, werden ook wij maar niet zwanger. Wij waren er zo zat van om zo gericht te 'moeten' klussen dat we besloten een maand pauze in te lassen! En ja je raad het al, juist in die maand zijn wij zwanger geworden! Ik weet dus zeker dat het gewoon de stress geweest is!

Geef de moed dus nog niet op en houd het klussen leuk!

Liefs ponoka

32wk zwanger

Hallo allemaal,

Ik ben zelf al 13 maanden bezig, maar veel te veel mee bezig.
En denk doordat je er te veel mee bezig bent en dus stresssssssss het je ontzettend tegen kan zitten.
Afgelopen maand hebben we om de dag gedaan en themperaturen zoals ik dat al maanden doe en ook ovulatietest maar niet elke dag en we zien wel waar het rond 7 mei op uit draait.
spannend want 7 mei hebben we een afspraak bij de gynocoloog.
en ook het advies van de uisarts wat   neem rustig de tijd niet te veel mee bezig zijn ga al vast beginnen me foliumzuur maar dat doe ik al vanaf 6 maanden (ronde).
en foliumzuur kun je heel lang gebruiken.
Het is om zwanger te raken en geloof tot drie maanden van je zwangerschap.
Succes allemaal
Judith

quote: dannyjudithvisser reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-04-2008 21:38:17'));

en foliumzuur kun je heel lang gebruiken.
Het is om zwanger te raken en geloof tot drie maanden van je zwangerschap.

Hoi Judith,

foliumzuur slik je voor een goede ontwikkeling van je kindje (kans op open ruggetje e.d. is dan kleiner) maar volgens mij heeft dat heeft geen invloed op het zwanger worden zelf hoor.

Groetjes, Mickje

Terug
Bovenaan