er zit iets in mijn lichaam, wat niet meer leeft

A

Anoniem

Guest
ik voel me zo ongelukkig. ik zou vandaag 9 weken zijn. ik voelde me al een tijdje niet meer zwanger en heb daarom eerder een echo laten maken. en mijn gevoel werd bevestigt . met 6 weken is het gestop met groeien. als je zulk nieuws hoord ben je echt niet blij. ik weet het hoort er allemaal bij. ik al een dochtertje van 2 dus ik weet dat ik kindjes kan krijgen. ik moet zo nog mijn verloskundige bellen en zij gaat me uitleggen wat er verder gaat gebeuren. en dat vind ik nog het engste hoe gaat een miskraam in zijn werk en wanneer, doet het zeer enz. dus ik ben weer terug op het zwanger worden forum

Hoi Toet

Ik wilde even zeggen dat ik het heel erg voor je vind dat je een miskraam hebt gehad....
Zelf heb ik zoiets nog nooit mee gemaakt dus weet ook niet hoe zoiets veder te werk gaat. Ik wens jouw en je man veel sterkte toe de komende tijd.
Ik begijp dat het allemaal eng is maar als het achter de rug is kun je wel weer opnieuw beginnen.

Liefs noomie22, 23jaar, eerste kindje

Jeetje wat erg voor je zeg !!
Ik weet niet zo goed wat ik moet typen
Ik wil je héél veel sterkte wensen met het verwerken van dit verdriet.
Liefs Rene

hoi toet,
wat onwijs shit voor je zeg!heel veel sterkte de komende tijd!!!
groetjes

Lieve Toet,

Wat vreselijk voor jullie !!!!
Ik wil jullie even heel veel sterkte toe wensen !!!

Dikke knuffel van Biaggi

Hoi! Wat moet het een teleurstelling voor jullie zijn geweest. Iedereen heeft het vaak over "als de 1e 12 weken voorbij zijn, dan komt het allemaal wel goed". Maar ja......wat als het in die periode wel mis gaat.....vreselijk voor jullie!
Ik spreek niet uit eigen ervaring, maar een vriendin heeft pas hetzelfde gehad. De vk of gyn zullen een termijn aangeven waarin het vruchtje zelf los moet komen. Je krijgt dan een spontane mk en dit kan lijken op hele erge menstruatie pijn met wat krampen. Daarna moet je onderzocht worden of alles 'schoon' is. Komt het niet vanzelf, dan wordt je gecurreteerd en halen ze het (vaginaal) weg. In beide gevallen natuurlijk niet leuk!! Ik hoop dat het je meevalt en wens je veel sterkte met het verwerken van dit verlies!
Liefs, Patricia

Hier wordt ik echt even stil van.
Super klote voor jullie zeg!!!
Sterkte

Lfs Benthe

Lief zusje,

Ik vind het vreselijk voor jou en je ventje. Ik zie ook hoeveel verdriet jullie ervan hebben. Het lijkt me ook eng als je een klein wurmpje in je buik hebt wat niet meer leeft, en het komt er niet zelf uit. Het is allemaal zo onzeker. Getsie ik vind het echt kl*te....
Lieve zus... ik hou van jou en je kunt me altijd bellen he!!!!

Liefs je zus

Terug
Bovenaan