er zit iets in mijn lichaam, wat niet meer leeft

Hoi, ben ik weer even.....
Fijn dat je zo'n lieve zus hebt!!! Jullie hebben vast veel steun aan elkaar.
Groetjes, Patricia

Jeetje, wat vind ik dit erg voor jullie zeg! Weet niet goed wat ik moet schrijven.
Samen met je zus zwanger en nu dit..... dit moet wel erg moeilijk voor jullie zijn. Wens jullie veel sterkte en hoop snel een positief bericht van je te lezen.

Liefs Suusje

Hee Toet,

Ik leef met je mee. Zelf heb ik 27 december een miskraam gehad, toen was ik ruim 6 weken zwanger. Het is logisch dat  dat je even helemaal van je stuk brengt.Dat was ik ook.
Ik begon  3 dagen daarvoor een beetje last te krijgen van buikpijn en een klein beetje bloeding, waarschijnlijk is het kleintje vanaf die dag al niet meer doorgegroeid. Ik heb de miskraam (lichamelijk gezien) ervaren als een ongesteldheid, maar dan heviger.  

Wij hebben bij wijze van afscheid een knuffeltje dat we voor de kleine gekocht hadden, begraven in een mooi natuurgebied en daarna een  witte hartvormige heliumballon opgelaten waar we met stift ons "vaarwel" opgeschreven hadden.  Dat was voor ons belangrijk want het is toch een beetje een tastbaar afscheid, het vruchtje is immers met 6 weken te klein om te herkennen..Nog even een tipje;  misschien kun je ervoor zorgen  dat je een foto van je echo hebt, zodat je toch nog een tastbare herinnering hebt, dat kan  je later echt  een beetje steun geven. Dat is iets wat wij graag hadden  gehad, maar ik had nog helemaal geen echo gehad, dus dat hadden wij niet.  

Als je ervaringen wil uitwisselen met lotgenoten, ga dan ook eens naar www.kindjeopkomst.nl, daar heb je namelijk ook een forum met een afdeling "verlies", daar zitten meerdere vrouwen op die een miskraam hebben gehad. Ik heb zelf in de weken na de miskraam ervaren dat dat heel wat steun kan geven..

Heel veel sterkte meid!

Groetjes Jenny

bedankt, voor al jullie lieve berichtjes, daar haal ik een hoop troost uit. bedankt

Hallo,

Wat erg voor je.
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
In ieder geval heel veel sterkte met het verlies van jullie kindje

Groetjes wendy

!,5 jaar bezig krijgt nu IVF

Lieve Toet,

Jeetje wat vreselijk voor jou en je man. Als ik dat zo lees kan ik alleen maar denken: waar maak ik me druk om.

Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus kan je niet vertellen hoe nu verder. Maar ik hoop dat je steun hebt aan dit forum en aan dierbaren om je heen.

Heel veel sterkte.
Liefs Carina

ppff kan je niet helpen meid!
maar wens je echt heel veel sterkte toe,
want dat kan je denk wel gebruiken!!!
dit gun je je ergste vijand niet!!hoop voor je dat
er heel snel veranderingen komen voor jullie!!
het beste en xxx van voetbalgek

Terug
Bovenaan