Erectieproblemen: zelfinseminatie?

Ik zal voor je duimen!!
is nog maar een paar daagjes...
Ik weet hoe lang ze duren,
want ik temp. al vrijwel vanaf het begin,
dus weet steeds wanneer ik ongi moet worden.
En die twee weken KRUIPEN altijd voorbij.
Nou ja,
deze maand dan niet,
want het kan toch niet zo zijn...
is dan weer een geluk bij een ongeluk :) (always look at the bright side of life, ook als je er effe naar moet zoeken zeg maar)

lfs,Pe

Hi,
wij zijn bezig met zwanger worden en merken ook dat seks er behoorlijk beladen door wordt.
Gister had ik een positieve ovulatietest, dus die avond gingen we ervoor. Maar door de druk van 'vanavond moet het gebeuren' lukte het mijn vriend niet om klaar te komen. Tuurlijk baalde ik daar stiekem van maar hij nog meer.. 'wat ben ik toch een sukkel' zei hij. We besloten te gaan slapen, wat ons beide niet lukte. Bij hem bleef zijn gevoel van mislukking spelen. Ik baalde van de gemiste kans. Ik had nog nooit van zelfinseminatie gehoord maar lag oplossingen te bedenken voor dit probleem. Ik herinnerde me dat we een spuitje hadden liggen. Ooit een aantal gekregen van de tandarts na een getrokken kies. Ik stelde voor om het zo te doen. Mijn vriend vond het tot mijn verbazing een prima plan. Hij naar de bank met een filmpje, ik moest verplicht op de slaapkamer blijven. Anders werd het te awkward voor hem. Daarna kwam hij naar me toe met bakje en spuitje. We moesten een beetje lachen, maar voelde ons ook raar en waren ook een tikje verdrietig dat het zo 'moest' ipv de romantische vrijpartij. Daarna hebben we elkaar een dikke knuffel gegeven en bedacht dat we dit maar niet gaan vertellen aan ons toekomstige kind ;)
Ik werd net wakker en ging googelen of wij nou het enige stel zijn die te kampen heeft met erectieproblemen door de druk van zwanger willen worden. Nee dus, dat voelt alvast fijn. Iedereen moet vooral doen wat werkt, maar voor ons was dit gister eigenlijk best wel een uitkomst. Geen idee of we dit volgende maand weer gaan doen als ik niet zwanger blijk. Maar ergens denk ik; stel dat hij volgende maand tijdens het seksen weer problemen ervaart hebben we in ieder geval iets achter de hand waardoor we geen kansen hoeven missen en hij zich ellendig hoeft te voelen. 

liefs Y

Terug
Bovenaan