erg bang voor eerste echo.

Hoi Kim,

Ik had dat ook hoor.
Ik was bang voor een leeg vruchtzakje enzo, noem het maar op.
Gelukkig was er niks aan de hand en was ik gewoon goed zwanger.
Zelfs tot nu toe ben ik bang dat het fout gaat.
Mijn dokter heeft 2 keer de harttoontjes geluisterd heb nu 2 echos gehad en krijg 18 juni mijn 3 echo en dan hoop ik te weten wat het gaat worden :D

Toch ben ik nog iedere keer zenuwachtig, maar het zal allemaal wel goed zijn !!!

Liefs Esther ( 19 wkn )

Hoi Kim,

Ik ben nu 20 weken zwanger (van mijn eerste) en heb gisteren mijn 20 weken echo gehad.
Voor mijn eerste echo had ik ook behoorlijk last van de zenuwen, maar mijn huisarts had gezegd dat zodra er twee streepjes te zien zijn bij de test je absoluut zwanger bent.
Deze gedachte heb ik vast gehouden en ondanks de zenuwen die ik had wist ik dat ik zwanger was.
Ook bij de tweede echo was ik zenuwachtig aangezien ik nog niets had gevoeld.
En ook hier klopte het hartje goed.
Geniet er vooral van want voor je het weet zit je al op de helft.

Karin

Hoi Kim,

Nou wat jij schreef dacht ik toen woensdag de echo werd gemaakt. Ben nu 7 weken zwanger en vanwege mijn leeftijd en voorgeschiedenis heeft dinsdag mijn dokter mij direct naar het ziekenhuis verwezen. De gynocoloog zag niets. Oef, schaamde me diep en keek mijn vriend aan, vergist misschien? Toen een  inwendige echo. Kijk zei de dokter hier is de baarmoeder (ja ja dat zien we ga verder!) en ja hoor daar is een hartje! Een hartje! Niet te geloven!
Dus Kim, heb vertrouwen! Wel vervelend at erg dat je nog het hele weekend moet wachten. Ik wens je veel sterkte en vooral veel succes toe!
Groetjes Jet

Terug
Bovenaan