Erg boos en teleurgesteld

Effe klagen, sorry hiervoor.

Mijn man had zich extra voor vandaag vrijgenomen omdat we de datum gingen bespreken voor in te leiden. Kom ik bij de gynaecoloog is die er helemaal niet dus kreeg een VK. zij me onderzocht en heb iets ontsluiting maar nog niet noemenswaardig. Meteen gestript. en toen vroegen wij natuurlijk voor een datum. Vorige afspraak te horen gekregen dat we voor maart nog onze meid in de armen zouden hebben. Mooi niet dus. Of het moet nog uit zichzelf allemaal beginnen. Wij beide boos want waarom heeft manlief dan vrij moeten pakken van de gynaecoloog. Ze willen dat alles spontaan begint ook al kan ikzelf nu helemaal niks meer. Had nog aangegeven dat ik meen blaasontsteking te hebben dus graag plas in wilde leveren maar nee is allemaal niet nodig. Heb al god weet hoeveel keer blaasontsteking gehad dus weet nu hoe het voelt. Als de weeen nu niet spontaan komen moet ik vrijdag terug. Ben erg boos omdat ik me geen houding meer kan houden. Alles doet pijn voel me net een oud wijf. Hoop dus dat ons meisje toch besluit nog voor vrijdag uit zichzelf te willen komen. Had me zo verheugd haar eindelijk te zien en van alle pijn af te zijn maar helaas pindakaas. Nu maar afwachten wat allemaal gaat gebeuren.

Pffff wat een verhaal... Neem toch aan dat er in je dossier staat wat er is besproken? Geen kans om de gyn nog te spreken? Beetje raar dat die er ook niet was terwijl je een afspraak hebt!
Ik zou er anders maandag nog achteraan bellen want dit is echt raar

Hoi, lijkt wel de week van andere beslissingen. Dacht ook voor maart ons kindje in onze handen te hebben, maar dat ging ook mooi niet door.

Nou hoop dat het strippen bij jou gaat werken. Bij mij werkte het nog niet

x yvonne

Wordt je toch moe van. Ik hoor het zo vaak dat er gezegd wordt dat er eerder ingeleid wordt, maar puntje bij paaltje doen ze niets zolang het goed gaat. Ook prima natuurlijk, maar zeg dan dat ze misschien gaan inleiden ofzo...

Succes met de laatste loodjes!

idd @ littel babbie.. je hoort het heel vaak ik ga er maar niet meer van uit. ik zou met een groot kind met 39 weken ook ingeleid worden en anders zouden ze me niet na 40 weken laten lopen. nou das nog 5 weken ik ga maar uit van 7 weken valt het altijd mee. succes ermee

hier idd niet veel beter, ik ben zo zwak maar zolang met de kleine goed gaat ben ik niet belangrijk genoeg

vk zou maandag strippen, nu zit ik bij de gyn, die gaat dat dinsdag ws nog niet doen

man had ook vrij genomen om bevalling te bespreken en is ook niet gebeurd

zorg in nl is soms ver te zoeken

Hoi, de artsen zullen echt goede zorg bieden. Ze zullen er echt een goede reden voor hebben. Hoe vervelend het voor de toekomstige ouders. Ze zullen er een goede reden voor hebben. Vraag daar ook naar, geeft voor jezelf ook duidelijkheid

X yvonne

Begrijp ook dat elke dag dat ze in mijn buik zit het beter is. Maar ze hadden de mond moeten houden en niet moeten zeggen dat ze haar met 38 weken zouden halen. Mij werd verteld omdat ik bacterie in de baarmoeder heb ze me wilden gaan inleiden omdat de vliezen niet mogen breken. Gebeurd dit wel spontaan kan de bacterie bij de kleine komen en dat zou niet misselijk zijn. Dus gaat om de gezondheid van de kleine en niet de mijne. Ga maandag mijn eigen verloskundige eens bellen misschien kan zij me uitleg geven waarom het nu ineens weer anders is. Ik hou het nog wel even vol begrijp me niet verkeerd maar gaat mij echt om de gezondheid van onze meid. Vind alleen jammer dat wij met zoveel vragen blijven zitten en van niemand hierop een antwoord krijgen. Ik wil echt een gezond kindje op de wereld zetten en niet het risico lopen dat er iets gebeurd doordat ze me niet voldoende uitleg geven. Of de vliezen breken wat volgens hen niet mag gebeuren.

Terug
Bovenaan