Erg boos en teleurgesteld

Wat een verhaal zeg! Flink balen dus! Ik word ook van het kastje naar de muur gestuurd i.v.m schildklierklachten. Heb bij de laatste controle alle bezorgdheid eruit gegooid bij de vk. Zij gaf aan dat je bij twijfel altijd een second opinion kunt aanvragen. Dat vond ik in ieder geval een goede tip, misschien ook iets voor jou?

Hopelijk kun je nog wel een beetje de rust en ontspanning vinden. Sterkte met de laatste loodjes!

Geloof dat jij ook draagster bent van streptokokkenB (GBS) Dan zullen ze er eerder voor kiezen de baby zo lang mogelijk in je baarmoeder te houden, des te minder vatbaar zijn ze voor de bacterie. Op het moment dat je vliezen breken kunnen ze je alsnog de AB-kuur geven die nodig is, als de bacterie op dit moment actief is bij je. Als het goed is heb je daar met 35 weken een kweek voor gehad. Als de bacterie inactief is, is er eigenlijk niks aan de hand. Ik ben ook draagster en heb zelfs tot 41 weken en 2 dagen doorgelopen. Ze zijn echt wel allert op die bacterie. Dus eigenlijk is het voor de kleine meid het beste om nog tot de 40 weken bij je te blijven. Heel veel succes.

Heb idd gbs. maar ze hebben me echt verteld met 38 weken onze meid te gaan halen. Ik heb me er nu bij neergelegd en wil het beste voor onze uk. Laat der idd nog maar heerlijk in mijn buik zitten. Heb gelukkig erg lieve ouders en man die me steunen en alle taken overnemen. En dat ze allert op de bacterie zijn kan ik niet zeggen. Heb zelf overal om moeten vragen. Heb gisteren ook aangegeven weer flinke pijn te hebben bij het plassen en hier werd niet op gereageerd. Ik ga wel aangeven dat ik vind dat ze er laks mee omgaan want ik voel me onbegrepen.

Tja ik moet zeggen dat de begeleiding hier in het ziekenhuis er wel goed in is. Maar ook bij mijn oudste zou ik niet overtijd hoeven te lopen en de placenta zou op zijn geweest met de 37 weken, dus lang kon het niet meer duren, ja dag. Daar liep ik dan 9 dagen overtijd. Maar ze hebben bij mij wel heel regelmatig kweken afgenomen. Nu heeft 1 op de 5 vrouwen deze bacterie bij zich en heel veel weten het niet eens. Het is vooral gevaarlijk als een kindje te vroeg komt. Ik zou wel even je urine na laten kijken, en anders gewoon bij de ha. Heb ik van de week ook gedaan. Als het een blaasontsteking is, kan de ha je ook een kuur voorschrijven. (en dat is dezelfde die je voor de gbs bacterie zou krijgen)

Terug
Bovenaan