Erg groot voor zijn leeftijd.

Onze jongen behoord ook tot de lange jongens van zijn leeftijd. Hij was met 11 maanden 80cm en 10,5kg. Hij groeit met spurten dus ben benieuwd, begin juli weer naar CB kijken hoe lang hij dan is.

Heb er zelf geen moeite mee dat hij lang is en dan mensen zeggen hoe groot hij wel niet is. Gelukkig heeft het buro mij wel voorbereid op de vraag: Kan hij dat nog niet?
Werd daar in het begin wel onzeker van. Als bij Babyzwemmen gevraagd werd kan hij nog niet losstaan dan, vroeg ik altijd terug hoe oud  haar kind was dan  bleek dat hij/zij veel ouder te zijn. Als je dan toelicht dan mijn jongen 'pas' 11 maanden is het meteen duidelijk.
 
Hoi daar ben ik weer,

ik ben maandag naar het cb geweest en hij is nu met 21 maanden 96 cm lang bij 17,6 kilo.

Ik kreeg wel op mijn kop om het feit dat hij in 2 weken tijd maar liefst een kilo is bijgekomen.

Hij gaat nu dus binnenkort naar een dieetiste,maar omdat hij nog zo in de groei is wacht ik het eerst af voor ik een nieuw dieetje gaat beginnen.

De eerste keer heeft alleen maar averechts gewerkt.

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die een groot kind heeft.

Groetjes Bianca.
 
Wat???????????? Een dieet? Doe ff normaal joh!

Dit komt allemaal vanzelf goed. Als jij jouw kindje normaal eten geeft zou ik er niet mee naar dietiste gaan hoor. Kom nou; een kind van anderhalf......

sorry voor mijn felle reactie. Ik heb hier twee grote kerels in huis; drie eigenlijk...mijn man meegerekend.
Tijn, de oudste, is 5 jaar, 122 cm lang en weegt denk ik 27/28 kg. Ook hij wordt altijd overschat en dit zal helaas denk ik nog een hele tijd van zijn leventje zo zijn. Hij doet er ook zijn voordeel mee want hij krijgt snel respect van zijn leeftijdgenootjes.
Siem is zeven maanden oud, 74 cm en weegt denk ik inmiddels 9 kg. Moet volgende week weer naar bureau.

Ik vind het gewoon simpel; als de kindjes gezond eten en normaal bewegen door te spelen enzov, dan is er niets aan de hand. Het komt vanzelf goed. Tijn blijft nu in de lengte doorschieten en het lijkt nu nog steeds dat hij magerder wordt. Ook met hem heb ik op cb ruzie gemaakt over zijn gewicht. Uiteindelijk komt het vanzelf goed; zonder dieet dus! Kom nou.

Zo; hopelijk heb je hier wat aan.
Groetjes,
Judith
 
Zo ben ik weer,
inmiddels is Mika net 2,5 jaar oud geworden.
Weegt 22,3 kilo en is 1m08 lang.
Draagt maatje 116 en schoenmaat 29.

Wel ben ik er achter dat hij een stofwisseling ziekte heeft en daardoor zijn groei sneller is.

Hij zal altijd wel een grote kerel blijven want hij word nu 2m05 geschat voor later hihi.
 
Terug
Bovenaan