Erg hard op z'n hoofd gevallen!

Hoi!

Mijn zoontje is afgelopen woensdag erg hard met zijn hoofd op de rand van de tafel gevallen. Nu gebeurt dat natuurlijk wel vaker en hij heeft dan ook al een aantal mooie exemplaren bulten/blauwe plekken  kunnen toevoegen aan zijn collectie.
Alleen nu was het ietsie anders: hij reageerde direct met huilen, alleen kwam er geen zichtbare bult op zijn hoofd. Alleen een klein rood streepje. Toen wij hem naar bed deden was er niets aan de hand. Toen we zelf naar bed wilden gingen we nog even kijken: had hij zijn hele bed ondergespuugd! En hij is gewoon weer in slaap gevallen (terwijl hij normaal gesproken echt niet in zijn eigen braaksel wil liggen en dan alles bij elkaar schreeuwt). Dit herhaalt zich een paar avonden, overdag is er bijna niets aan hem te zien (alleen iets minder eetlust). Dus woensdagavond, donderdagavond, vrijdagavond en gisteravond heeft hij overgegeven (en vervolgens weer in slaap gevallen).
Wie heeft hier ervaring mee? Ben al wel bij de ha geweest, hij wil het nog een paar dagen aankijken.
Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Simone

Hee hoi,

sorry, geen ervaring hier. Wil je wel even sterkte wensen want lijkt me erg vervelend. Goed dat je in elk geval even bij de huisarts bent geweest. Je weet inderdaad maar nooit.

Groetjes Alberdien
(en hopelijk heeft iemand nog een goede tip voor je!)

Hoi Simone,
jeetje wat vervelend zeg, je zal wel geschrokken zijn!
Ik heb hier (gelukkig) geen ervaring mee. Maar als ik jou was zou ik morgen of in de loop van de week toch nog eens naar de huisarts gaan, want ik vind het wel vreemd dat hij blijft overgeven.
Nou veel succes en beterschap in ieder geval,
groetjes van Sonja

Hoi

Goed dat je naar de ha bent geweest maar kijk het zo niet te lang aan hoor!!! als je het niet vertrouwt en hij blijft overgeven, gewoon weer heen gaan! Daar zijn ze voor...
Is hij ook suffig en/of heel moe?? Dan zou het een lichte hersenschudding kunnen zijn inderdaad. Maar ik ben geen dokter.
Hou je ons op de hoogte!? Succes

Hoi Simone,

het klinkt idd als een hersenschudding, maar dat zal je HA vast na gekeken hebben of het dat is...vreemd hoor.
Maar ik zou zeker niet te lang afwachten en gewoon weer terug gaan naar de HA, zeker als je het niet vertrouwd.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het een eng idee vind dat hij 's avonds/'s nachts in zijn bed spuugt en niet wakker wordt ervan.
Geen risico's nemen hoor! Laat de HA het maar uitzoeken voor je. Laat je het hier ook even weten?

Succes,
Tamar

hoi,

sorry hoor, maar ik snap helemaal niet waarom je mij (ons) om tips vraagt

jeetje zeg schrik hier heel erg van, dat je een week lang hebt aangekeken, en dan nu ons om tips gaat vragen.. dit kan toch niet!~!!

wat dacht je van een huisarts bellen!!!!

groetjes Simone

mv Mart en zw 15wk

Hoi,

ik begrijp uit je bericht dat je al bij de ha bent geweest maar dat die het wil aankijken. Ik zou hem wel nog even contacten en over het herhaaldelijk spugen vertellen. Heel vaak gaat een hersenschudding samen met overgeven en suf zijn. En meestal krijg je voor de eerste nacht als ze een vermoeden van een hersenschudding hebben een wekadvies maar dat heb je blijkbaar niet gehad.

Ik zou gewoon nog een keer bij de ha langs gaan hoor.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan