Erg hard op z'n hoofd gevallen!

Hoi allemaal!

Bedankt voor jullie (meestal) ;-) lieve reacties! Het gaat nu wat beter met Tijmen, hij heeft de afgelopen 2 nachten niet overgegeven! Pfff....ben echt opgelucht, hoewel ik hem natuurlijk nog wel extra in de gaten houdt. De ha heeft later nog contact gehad met de kinderarts en ook hij vond dat we het deze week aan moesten kijken. Als er enig verandering zichtbaar was (suf, meer spugen, ed) moesten we gelijk weer komen. Daar moesten we dan maar op vertrouwen...
Gelukkig lijkt het nu goed gegaan, maar ben toch wel erg geschrokken.

Groetjes Simone

quote: sisi-22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-10-2008 09:08:21'));

euh....misschien iets beter lezen? ;-)

hoi,

sorry hoor, maar ik snap helemaal niet waarom je mij (ons) om tips vraagt

jeetje zeg schrik hier heel erg van, dat je een week lang hebt aangekeken, en dan nu ons om tips gaat vragen.. dit kan toch niet!~!!

wat dacht je van een huisarts bellen!!!!

groetjes Simone

mv Mart en zw 15wk

hoi

jeetje wat zul je geschrokken zijn , maar gelukkig gaat het weer iets beter met hem
jonge jonge en idd als de ha zegt aankijken moet je er maar op vertrouwen maar kan me voorstellen dat je je toch gewoon zorgen blijft maken want het is natuurlijk niet niks......
maar ben blij dat het beter gaat

liefs ilona

Hoi Simone,

Gelukkig gaat het weer beter. Wel zou ik je aanraden om volgende keer toch naar de EHBO te gaan. Want als het een hersenschudding is kan dit nare gevolgen hebben.

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan